Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Μουτσινάς: «Με παίρνουν τηλέφωνο και δεν το σηκώνω. Χρωστάω παντού»

Για την -όχι και τόσο «ανθηρή»- κατάσταση των οικονομικών του μίλησε ο Νίκος Μουτσινάς σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Εκεί που αποκάλυψε γιατί δεν σηκώνει το τηλέφωνό του.

«Χρωστάω παντού, χρωστάω σε εφορίες και τράπεζες, με παίρνουν για τα δάνειά μου και δεν σηκώνω τηλέφωνα, ζω κανονικά, όπως όλοι!». Αυτό δήλωσε στο περιοδικό Εγώ ο δημοφιλής παρουσιαστής.

Προσθέτοντας «Αλλά είμαι εντάξει με όλο αυτό που ζω, δεν θέλω κάτι παραπάνω. Γιατί δεν έχω στόχο στη ζωή μου την τεράστια περιουσία, ούτε να αγοράσω βίλα! Τα κουτσοκαταφέρνω, όπως όλοι μας». Όσον αφορά για την υπερβολική έκθεση στα φώτα της δημοσιότητας, είχε να πει:

«Χάθηκε το ''ροζ συννεφάκι''. Λειτουργούμε ακόμα ως χωριό, ας μην το ξεχνάμε. Αυτή η άσκοπη προβολή έχει γίνει και βαρετή πια. Ευτυχώς που δεν μπήκα σε αυτήν τη διαδικασία. Προσπαθούσα πάντα να υπάρχω στον χώρο και να συζητιέμαι για τη δουλειά μου. Δεν το κατάφερνα πάντα αυτό, γιατί όλο με συζητούσαν και για κάποια προβλήματα που είχα στις δουλειές μου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...