Image by Vassilis Online via FlickrΜε βασικούς στόχους την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, εντός του Λιμένα της Αιδηψού, αλλά και την καθαριότητα και την τήρηση της ισχύουσας νομοθεσίας στις παραλίες και ακτές της περιοχής, αρχίζει την προετοιμασία του για τη θερινή περίοδο το Λιμεναρχείο Αιδηψού.
Ο «Παλμός» συνάντησε το Λιμενάρχη Υποπλοίαρχο Κωνσταντίνο Φλουρή και συζήτησε μαζί του για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του.Αρχικά ο Λιμενάρχης τονίζει, ότι «εν όψει της θερινής περιόδου, θα εντατικοποιήσουμε τους ελέγχους μας, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, αλλά και των τουριστών που θα επισκεφθούν την περιοχή. Γι’ αυτό θέλουμε την κατανόηση και τη συνεργασία του κόσμου. Οι έλεγχοί μας θα γίνονται με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού στο λιμάνι, την καθαριότητα και την τήρηση της τάξης στη θαλάσσια περιοχή ολόκληρης της Βόρειας Εύβοιας, αλλά και την παράνομη αλιεία. Στο λιμάνι, τις ώρες που εκτελούνται τα δρομολόγια θα απαγορεύεται το παρκάρισμα.
Τις βραδινές ώρες όμως, γνωρίζοντας και κατανοώντας τις ανάγκες τις Λουτρόπολης, θα δείξουμε -όπως κάνουμε κάθε χρόνο- ανοχή. Ο κόσμος είναι πολύς και δεν μπορούμε να τον διώχνουμε μη δίνοντάς θέσεις παρκαρίσματος, αφού το βράδυ το λιμάνι δεν χρησιμοποιείται.Επίσης θέλουμε τη συνεργασία των πολιτών, γιατί και εμείς καταβάλουμε υπεράνθρωπες προσπάθειες, λόγω τον σοβαρών ελλείψεων που αντιμετωπίζουμε σε προσωπικό.
Εκτός από το θέμα της ασφάλειας δυστυχώς έχουμε να διεκπεραιώσουμε και ένα πλήθος γραφειοκρατικών διαδικασιών, όπως εκδόσεις αδειών αλιείας και ό,τι άλλο αφορά τους ανθρώπους που ασχολούνται με τη θάλασσα. Πρόθεσή μας είναι, όπως και πάλι αναφέρω, η καλή συνεργασία και όχι η επιβολή προστίμων. Σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που έχουμε, θέλουμε να βοηθάμε όσο μπορούμε καλύτερη στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και όχι να μας βλέπει ως δυνάστες του.
Ένα άλλο πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι πολλοί πολίτες δεν γνωρίζουν και τις αρμοδιότητες της κάθε υπηρεσίας, με αποτέλεσμα, όταν γίνεται κάτι κοντά στη θάλασσα, να καλούν το Λιμεναρχείο, που δεν είναι αρμόδιο. Η αρμοδιότητά μας είναι μόνο για ό,τι συμβαίνει εντός της θάλασσας, στο λιμάνι και στη χερσαία ζώνη αυτού. Και πάλι όμως και σ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορούμε να κλείνουμε το τηλέφωνο με ένα «δεν είναι δικιά μας ευθύνη», αλλά θα πρέπει να διαβιβάζουμε το αίτημα στην αρμόδια υπηρεσία, γιατί ο κάθε πολίτης δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει το τι κάνει η κάθε μια Υπηρεσία και για το πού είναι αρμόδια. Είναι και αυτό ένα ζήτημα καλής συνεργασίας από την πλευρά μας.Για την διατήρηση της θαλάσσιας ζωής, ο Λιμενάρχης τονίζει, ότι «η νομοθεσία είναι πολύ αυστηρή. Θα πρέπει όμως πάνω απ’ όλα να γίνει συνείδηση στον κόσμο και ειδικά σε όσους ζουν από τη θάλασσα, ότι όλα είναι μια αλυσίδα. Παράδειγμα, σίγουρα κάνουν ζημιές στους αλιείς οι φώκιες και τα δελφίνια, αλλά αν εκλείψουν αυτά, ίσως μακροχρόνια χαθεί και το δικό τους μεροκάματο».Κλείνοντας ο κ. Φλουρής τόνισε, ότι «στις δύσκολες εποχές που ζούμε, για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε, θα πρέπει όλοι μαζί να συνεργαζόμαστε».
ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΑΛΜΟΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΥΒΟΙΑΣ"