Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Στις 6 το απόγευμα η κηδεία της άτυχης Φωτεινής Λιβανίου

Στις 6 το απόγευμα , στην εκκλησία της Παναγίας στο Δοκό, θα γίνει η κηδεία της 33χρονης Φωτεινής Λιβανίου που έχασε τη ζωή της με τραγικό τρόπο σήμερα το πρωί.

Στο σπίτι της στο Δοκό, δεκάδες φίλοι και συγγενείς έχουν συγκεντρωθεί και προσπαθούν να καταλάβουν τι συνέβη και το χαμογελαστό κορίτσι έχασε τη ζωή του.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες η Φωτεινή με το μηχανάκι της πήγαινε στις 8 το πρωί στο Βατώντα.

¨Ενας Ρομά είχε σταθμεύσει το φορτηγό του στη μέση του δρόμου και άγνωστο πως η Φωτεινή χτύπησε πάνω στη καρότσα.

Το κράνος που φορούσε δεν κατάφερε να την προστατεύσει και έχασε τη ζωή της.

H Σαμαρείτισσα από το Δοκό είχε μόνο φίλους και ο πόνος που προκάλεσε το άγγελμα του θανάτου της ήταν μεγάλος

Στη σελίδα της στο Facebook τα μηνύματα είναι συγκινητικά:

ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΕΝΑΔΑ......... ΕΦΥΓΕΣ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ.ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ!!! 

Φωτεινούλα μου καλό σου ταξίδι, αν κ είχαμε αρκετό διάστημα να συναντηθούμε κ να γελάσουμε με την ψυχή μας οπως συνηθίζαμε να κάνουμε, δεν θα ξεχάσω το λαμπρό χαμόγελο σου αλλα ούτε κ την αυθεντικότητα σου!!  

Καλό ταξίδι Αδερφούλα μου.....δεν μπορώ να το πιστέψω......πάντα θα είσαι στην καρδιά μου....δεν θα λείπεις, ποτέ!!! 

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΞΑΔΕΡΦΟΥΛΑ! ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ! ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΜΑΣ.... ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ...ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ.. 

Δεν έχω λόγια να πω για αυτο που συμβαίνει.... Το μόνο που μπορω να πω είναι το πόσο τυχερή υπήρξα που γνώρισα αυτόν τον Άγγελο κ έκανα παρέα!!!!! Φωτεινουλα μου καλο σου ταξίδι!!!! Δεν θέλω να το πιστέψω..... 

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να αποτίσω με ευπρέπεια φόρο τιμής σε έναν τέτοιο πραγματικό άνθρωπο που χάθηκε εντελώς μα εντελώς άδικα, είναι να σου ευχηθώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου να έχεις Φωτεινή έναν καλό παράδεισο και να σε διαβεβαιώσω ότι δε θα σε ξεχάσω ποτέ. Καλό σου ταξίδι κορίτσι μου... 

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΥΓΕς ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ Κ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

 Θρήνος για τη Φωτεινή Λιβανίου στο Δοκό - Σκοτώθηκε το πρωί με μοτό








.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...