Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

O Χ. Βασιλόπουλος, εξηγεί γιατί γύρισε ερωτική ταινία!

Ο 'Ελληνας ηθοποιός που έχει φύγει για τα ξένα εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, μίλησε στο "ΘΕΜΑ People" για την αισθησιακή ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί, τον λόγο που την γύρισε και άλλα πολλά... Το σενάριο της συγκεκριμένης ταινίας θέλει τον Χρήστο Βασιλόπουλο να είναι ένας πάμπλουτος μεσίτης, που φέρνει μια απλή κοπέλα στον δικό του άρρωστο ερωτικό κόσμο.

Η ταινία έχει πολύ σεξ, έρωτα, πάθος και πολύ ...γυμνό! Πώς αντέδρασε η σύζυγός του όταν της ανακοίνωσε την απόφασή του;

"Είχα πολλούς ενδοιασμούς στην αρχή. Όχι όμως, για το γυμνό. Αυτό μάλιστα ήταν και το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν... Εγώ είπα ότι έπεσαν σε έναν Έλληνα που έχει περάσει πολλά καλοκαίρια στην παραλία κάνοντας γυμνισμό. Γυμνές σκηνές έχω κάνει και στην Ελλάδα, στους "Αληθινούς έρωτες" για τον Alpha.

Οι ενδοιασμοί μου σχετίζονταν με το αν θα είναι καλό για την καριέρα μου ή όχι. Ρώτησα ανθρώπους που εμπιστεύομαι, ηθοποιούς, σκηνοθέτες... Μου είπαν όλοι να το κάνω και το έκανα... Η γυναίκα μου από την πρώτη στιγμή μου έλεγε να το κάνω. Όταν είδε την ταινία της άρεσε πολύ... Αντίθετα με ό,τι μπορεί να πιστεύει κανείς, ότι δηλαδή περνάμε καλά και το διασκεδάζουμε, η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ κουραστικές οι σκηνές και θέλεις να τελειώνουν γρήγορα. Όλα είναι εντελώς επαγγελματικά και αυστηρά", δήλωσε ο Χρήστος.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...