Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Δ. Αναγνωστάκης: Δεδομένη η συμπαράσταση της ΔΗΜ.ΑΡ στο Δήμο Κύμης- Αλιβερίου

"Δεδομένη είναι η συμπαράσταση της ΔΗΜ.ΑΡ στο  Δήμο Κύμης- Αλιβερίου για το θέμα του ΙΚΑ και του ΟΑΕΕ" αναφέρει ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Δημ. Αναγνωστάκης σε επιστολή του στον Δήμαρχο

και την κα Δημάτου.


Αναλυτικά οι επιστολές:

"Αγαπητέ κ. Δήμαρχε,
είναι αυτονόητη και δεδομένη η συμπαράσταση και η στήριξή μας, στα δίκαια αιτήματα της τοπικής κοινωνίας για την αποφυγή κατάργησης των υποκαταστημάτων ΙΚΑ & ΟΑΕΕ στο Αλιβέρι και στην Κύμη. Είναι αδιανόητο χιλιάδες πολίτες - κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής να αντιμετωπίζονται με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο. Θεωρήστε την απουσία μου δικαιολογημένη, λόγω της γνωστής υποχρέωσης που με κρατά στη Χαλκίδα και φυσικά θα σας επισκεφθώ σύντομα για να συνδράμω και με τη φυσική μου παρουσία στο δίκαιο αγώνα σας".

Χαλκίδα, Δευτέρα 28/5/2012

Με εκτίμηση

Δ. Αναγνωστάκης

"Αγαπητή κα Δημάτου,

σας παρακαλώ να διαβιβάσετε στον κ. Δήμαρχο και στον κ. Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κύμης- Αλιβερίου,
την αμέριστη συμπαράσταση τόσο τη δική μου όσο και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, στα δίκαια αιτήματα της τοπικής σας κοινωνίας.
Δυστυχώς η πρόσκλησή σας, μου εστάλη την Παρασκευή στις 3.30 μμ και ενώ είχε προγραμματιστεί Συνέντευξη Τύπου του Ψηφοδελτίου της ΔΗΜ.ΑΡ. την ίδια μέρα και ώρα, με τη συνεδρίαση του Δημοτικού σας Συμβουλίου.
Ενημερώστε παρακαλώ τόσο τον κ. Δήμαρχο όσο και τον κ. Πρόεδρο του Δ.Σ. για τη δικαιολογημένη απουσία μου και πληροφορήστε το Σώμα,
για την απόφασή μου να στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις την προσπάθειά σας.
Επιθυμία μου είναι, αν και ο κ. Δήμαρχος ευκαιρεί, να επισκεφθώ το Δήμο σας την επομένη, δηλαδή την Τρίτη 29 Μαίου, έτσι ώστε να εκφράσω
και με την παρουσία μου, τη συμπαράστασή μου στο δίκαιο αγώνα σας.
Καλή επιτυχία - Καλό Αγώνα".

Χαλκίδα, Σάββατο 27/5/2012

Με εκτίμηση

Δ. Αναγνωστάκης

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...