Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Η Άση Μπήλιου αποκαλύπτει την Ελένη Μενεγάκη πίσω από τις κάμερες

Η Άση Μπήλιου συνεργάζεται καθημερινά με την Ελένη Μενεγάκη και εξηγεί πως είναι ως ...αφεντικό.
Η γνωστή αστρολόγος ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιό της με τον ALPHA τόσο για την εκπομπή που παρουσιάζει η ίδια, το"Stars System", όσο και για τη συνεργασία της στην εκπομπή "Ελένη". Η Άση μιλάει στην Espresso και τον Γρηγόρη Μελά για την Ελένη όπως την ζει η ίδια.

Πως είναι η Ελένη Μενεγάκη πίσω από τις κάμερες;

Είναι, νομίζω, αρκετά απαιτητική από τους συνεργάτες της, γιατί είναι και η ίδια απαιτητική από τον εαυτό της. Θεωρώ όμως ότι αναγνωρίζει αυτό που κάνει ο άλλος και ότι είναι αρκετά δίκαιη στον τρόπο που το διαχειρίζεται. Σε ότι αφορά εμένα, έτσι; Γιατί δεν μπορώ να ξέρω πως είναι η Ελένη με τους άλλους. Ο καθένας έχει τη δική του προσωπική επαφή. Στην επαφή μου με την Ελένη εγώ νιώθω ότι αναγνωρίζει τη δουλειά μου, είναι αρκετά δίκαιη και δεν έχω να της προσάψω κάτι.

Πως την κρίνεις ως αστρολόγο μέσα από τις κουβέντες που κάνετε off κάμερα;

Ακριβώς επειδή έχει ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αντικείμενο, της αρέσει να διαβάζει, μπορούμε να επικοινωνήσουμε και σε μία άλλη γλώσσα της αστρολογίας. Αυτό εμένα μου δίνει χαρά, γιατί καταλαβαίνει και δεν χρειάζεται να της εξηγώ πάρα πολλά πράγματα. Δηλαδή, έχει βασική γνώση. Από και και έπειτα, έχουμε μια πολύ καλή επαφή και νομίζω ότι φαίνεται κιόλας

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...