Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Ασλάνη για την οικονομική του καταστροφή : «Έσπασα τα μούτρα μου» - BINTEO

Συγκλονιστική ήταν η εξομολόγηση του Μιχάλη Ασλάνη, ο όποιος μίλησε στην κάμερα της εκπομπής της Σταματίνας Τσιμτσιλή.

Ο σχεδιαστής έσπασε την σιωπή του και μίλησε για την οικονομική καταστροφή του.

«Μπορεί στα οικονομικά έχω κάνει μαντάρα γιατί είμαι πολύ στο δημιουργικό μέρος της δουλειάς. Έβγαλα χρήματα κι έδωσα πάρα πολλά γιατί δεν είμαι καθόλου καλός στους αριθμούς και στους λογαριασμούς», είπε και συνέχισε: «Μέχρι πριν από λίγο καιρό είχα οικονομική διευθύντρια ώσπου έσπασα τα μούτρα μου και τώρα στα 62 μου γίνομαι και οικονομολόγος. Έχω σπάσει τα μούτρα μου κι έχω μάθει». Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...