Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΝΤΕΠΗ: Ιστορίες του δρόμου, της απιστίας και της πολιτικής!

Η Πολιτική (με το Π κεφαλαίο) είναι ένα σπορ για λίγους.  

Η ΝΤΕΠΗ ξέρει, από την πείρα της, ότι την εξασκούν τρία είδη "πολιτικών": 

Τα λαμόγια, που πάντα πείθουν κάποιους να τους ψηφίζουν


Οι επαγγελματίες πολιτικοί  που τους έχουν βαρεθεί οι πάντες αλλά με τα ρουσφέτια τους κυριαρχούν


Οι ...μαλάκες που πιστεύουν ότι έχουν το... "θείο" ή το "κομματικό χάρισμα" και μας ζαλίζουν (τα ...) με θεωρίες και απείρου κάλους βλακείες και άλλα... ποιήματα!

ΑΝ πιστεύετε ότι ανήκετε σε μια από αυτές τις κατηγορίες ΔΕΝ χρειάζεστε ψυαχανάλυση. Αν νομίζετε ότι αυτά που γράφω ΔΕΝ σας αφορούν, έχω καλούς γιατρούς να σας συστήσω...

Και επειδή, τώρα τελευταία οι Γραμματείς και ... Φαρισαίοι (επίκαιροι και λόγω Μ. Εβδομάδας) νιώθουν ΖΟΡΙΛΙΚΙΑ και βάζουν τις γκόμενες (πρώην και επόμενες) να αρθρογραφούν αποφάσισα να γράψω και εγώ ΔΥΟ λογάκια.


Πρώτα - πρώτα η κόρη μου ΔΕΝ επιτρέπει να χρησιμοποιώ τη λέξη "μαλάκας" και τις ... παρεπόμενες "μαλακίες" και θα μου βάλει πιπέρι στο στόμα. Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ το πιπέρι από το να βάζω στο στόμα μου άλλα πράγματα...


Στη Χαλκίδα, λοιπόν, η Πολιτική και η ... μαλακία έχουν εξισωθεί από πολλούς που αναζητούν σε κείμενα υποψηφίων λέξεις - παγίδες που παραπέμπουν στον Γιωργάκη και τον Σαμαρά. Δεν ανησυχούν, βέβαια, για τις λέξεις - παγίδες που οδηγούν στην απολιτικοποίηση και παραπέμπουν στον δογματισμό!


Η ΝΤΕΠΗ "αποφάσισε να αλλάξει σελίδα" - (αλήθεια το λέει και ο.. Σαμαράς)- και να τα χώνει στους ανεγκέφαλους που βλέπουν την... σκιά τους (αλλιώς το λέει ο φίλος μου ο Αντώνης) και νομίζουν ότι έγινε κατάρτι. Και σας προτρέπει: Ψηφίστε ότι ΘΕΛΕΤΕ εκτός από τους φασίστες και τα ΔΥΟ μεγάλα κόμματα. Και αν επιλέξετε ΔΗΜΑΡ προσοχή: Υπάρχουν και "νέοι" υποψήφιοι με πολύ παλιά μυαλά...

Όσο για τον φίλους μου Βαγγέλη Αγγέλου, Δημ. Αναγνωστάκη και Σπ. Παπαγεωργίου από το ψηφοδέλτιο της ΔΗΜΑΡ σας τους συνιστώ ανεπιφύλακτα. (Για τους άλλους ΔΕΝ βάζω το χέρι μου στη φωτιά)


ΥΓ. Η ΦΩΤΟ του Βαγγέλη Αγγέλου με τον Φώτη Κουβέλη προκάλεσε τα...ΖΟΡιλίκια. Γι' αυτό και την επαναμβάνω.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...