Η Διοικούσα Επιτροπή του π.τ. Εύβοιας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι "πληροφορήθηκε ότι έχει κατατεθεί μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, για γνωμοδότηση στην Επιτροπή Περιβάλλοντος Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, για την ολοκλήρωση του δρόμου «Σχηματάρι –Χαλκίδα» και την εγκατάσταση σταθμού διοδίων.
Η εξέλιξη είναι απαράδεκτη. Με τα νέα διόδια υποχρεωνόμαστε να πληρώνουμε για 30 χρόνια, για την κατασκευή της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ στην Δυτική Ελλάδα, ενώ το έργο οδοποιίας «Σχηματάρι-Χαλκίδα» έχει κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο, έχει πληρωθεί από το ΠΕΠ και αποτελεί εσωτερική οδοποιία του νομού Ευβοίας.
Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα, η πολιτεία δεν έχει πραγματοποιήσει καμιά απολύτως παρέμβαση στο εθνικό οδικό δίκτυο του Ν. Ευβοίας, παρόλο που ήταν στην δική της αρμοδιότητα να το πράξει, με αποτέλεσμα να είναι το πλέον επικίνδυνο οδικό δίκτυο της χώρας.
Είναι γνωστό ότι οι πολίτες της Εύβοιας, αλλά και οι επισκέπτες της, έχουμε πληρώσει διπλάσια διόδια για την διαδρομή Αθήνα- Χαλκίδα και αντίστροφα, από το 1992 (όταν εγκαταστάθηκαν τα διόδια στο Καπανδρίτι) μέχρι το 2009 (όταν καταργήθηκαν αυτά του Σχηματαρίου). Πληρώναμε διόδια στο Καπανδρίτι και στο Σχηματάρι και αμέσως μετά εγκαταλείπαμε το δρόμο, για τον οποίο είχαμε πληρώσει το αντίτιμο. Δηλαδή, για 17 χρόνια, πληρώναμε για 50 χιλιόμετρα περίπου, δύο φορές διόδια, ενώ τα ίδια ποσά πλήρωναν και όσοι συνέχιζαν διαδρομή 200 χιλιομέτρων και πλέον.
Τα νέα διόδια δεν πρέπει να γίνουν αποδεκτά. Πρέπει όλοι μαζί να αντιδράσουμε με αποφασιστικότητα και με όλα τα μέσα".
Η Πρόεδρος
Κάτια Αλιακίζογλου
Πολιτικός μηχανικός
Ο γενικός Γραμματέας α/α
Ευάγγελος Αγγέλου
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Η εξέλιξη είναι απαράδεκτη. Με τα νέα διόδια υποχρεωνόμαστε να πληρώνουμε για 30 χρόνια, για την κατασκευή της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ στην Δυτική Ελλάδα, ενώ το έργο οδοποιίας «Σχηματάρι-Χαλκίδα» έχει κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο, έχει πληρωθεί από το ΠΕΠ και αποτελεί εσωτερική οδοποιία του νομού Ευβοίας.
Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα, η πολιτεία δεν έχει πραγματοποιήσει καμιά απολύτως παρέμβαση στο εθνικό οδικό δίκτυο του Ν. Ευβοίας, παρόλο που ήταν στην δική της αρμοδιότητα να το πράξει, με αποτέλεσμα να είναι το πλέον επικίνδυνο οδικό δίκτυο της χώρας.
Είναι γνωστό ότι οι πολίτες της Εύβοιας, αλλά και οι επισκέπτες της, έχουμε πληρώσει διπλάσια διόδια για την διαδρομή Αθήνα- Χαλκίδα και αντίστροφα, από το 1992 (όταν εγκαταστάθηκαν τα διόδια στο Καπανδρίτι) μέχρι το 2009 (όταν καταργήθηκαν αυτά του Σχηματαρίου). Πληρώναμε διόδια στο Καπανδρίτι και στο Σχηματάρι και αμέσως μετά εγκαταλείπαμε το δρόμο, για τον οποίο είχαμε πληρώσει το αντίτιμο. Δηλαδή, για 17 χρόνια, πληρώναμε για 50 χιλιόμετρα περίπου, δύο φορές διόδια, ενώ τα ίδια ποσά πλήρωναν και όσοι συνέχιζαν διαδρομή 200 χιλιομέτρων και πλέον.
Τα νέα διόδια δεν πρέπει να γίνουν αποδεκτά. Πρέπει όλοι μαζί να αντιδράσουμε με αποφασιστικότητα και με όλα τα μέσα".
Η Πρόεδρος
Κάτια Αλιακίζογλου
Πολιτικός μηχανικός
Ο γενικός Γραμματέας α/α
Ευάγγελος Αγγέλου
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός