Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

ΒΙΝΤΕΟ - Η Στέλλα Καλλή έρχεται στο MIST CLUB και μιλά για την... πρώτη χυλόπιτα που έφαγε!

Η Στέλλα Καλλή  έρχεται για μια βραδιά στο MIST CLUB και θα μας καλέσει να ξεφαντώσουμε  το ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Η Στέλλα Καλλή καλεσμένη πρόσφατα,  στο "Βράδυ με τον Πέτρο Κωστόπουλο" στον ant1 μίλησε για τη ζωή της, αποκάλυψε την πρώτη χυλόπιτα που έφαγε, ενώ δεν δίστασε να συζητήσει τα ερωτικά της.

"Θα σου πω ότι η πρώτη μου σχέση ήταν οκτώ χρόνια και η επόμενη τέσσερα. Ξεκίνησα στα 18. Δεν θα πω πως έχω πάει με τρεις άντρες, αλλά ούτε με δεκατρείς... Απλά δεν έτυχε. Εγώ θέλω να είμαι ερωτευμένη, στα πατώματα. 

Το θέλω αυτό" είπε η δημοφιλής τραγουδίστρια ακόμα και όταν ο παρουσιαστής της εκπομπής της είπε ότι θα πέσει από το παράθυρο αν υποψιαστεί ότι δεν της έχει τύχει να κάνει  ποτέ σχέση μόνο μιας βραδιάς...

Για την πρώτη χυλόπιτα που έφαγε στη ζωή της, η Στέλλα Καλλή διηγήθηκε: "Ήμουν χοντρούλα, φουσκωτή, τα παντελόνια σκίζονταν και είχα βγει με ένα παιδί που μου άρεσε πάρα πολύ, ήταν πανέμορφος. Κάποια στιγμή, όπως τρώγαμε, μου είπε πως το πρόσωπό μου ήταν σαν μοιρογνωμόνιο. Ήταν μαχαίρι στην καρδιά...".

Για τις προτιμήσεις της στους άντρες παραδέχτηκε ότι δεν έχει υπάρξει ποτέ ζευγάρι με μεγάλο άνθρωπο: "Εκεί, γύρω στα 30 είναι το καλύτερο, μάξιμουμ 40. Βέβαια, ποτέ μη λες μεγάλο λόγο".

Όσο για τη συνεργασία της με τον Φοίβο είπε: "Είχε πέσει στα χέρια του ένα demo κάποια στιγμή που έλεγα κάτι ξένα τραγούδια και ήθελε να έρθουμε σε επαφή να μιλήσουμε. Ό,τι είχε πει ο Φοίβος, το έχει κάνει, του χρωστάω τα πάντα".

ΕΙΣΟΔΟΣ 10 ΕΥΡΩ ΜΕ ΠΟΤΟ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...