Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

«Επεσα με τη μηχανή μου σε γκρεμό 14 μέτρων στην Εύβοια», δηλώνει γνωστός παρουσιαστής

Για το ατύχημα που του σημάδεψε την ζωή μίλησε ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης, γνωστός στο ευρύ κοινό ως παρουσιαστής του Mega Star.

«Έχω πέσει με τη μηχανή μου σε γκρεμό δεκατεσσάρων μέτρων στην Εύβοια. Ουσιαστικά η ζωή μου σώθηκε από θαύμα. Με βρήκε κατά τύχη, ενώ είχα χάσει τις αισθήσεις μου και ήμουν σε άθλια κατάσταση, ένας νταλικέρης που έμενε στην περιοχή». Αυτό δήλωσε στο Super Tv ο παρουσιαστής.

Προσθέτοντας πως «ο νταλικέρης πήρε τηλέφωνο ένα γνωστό του καπετάνιο σε φέρι μποτ και μέσα στην νύχτα με το πλοίο, μεταφέρθηκα στη Ραφήνα, όπου και με περίμενε ασθενοφόρο. Διακομίστηκα στο νοσοκομείο και επί τρεις μήνες ήμουν στο κρεβάτι».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...