Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Ιεράπετρα: Μαθήτρια καταγγέλλει βιασμό από τον τοπικό αρχηγό της Χρυσής Αυγής

Μια απίστευτη υπόθεση είδε στο φως της δημοσιότητας με αφορμή τις καταγγελίες για ναζιστική προπαγάνδα και στρατολόγηση νεαρών μαθητών από καθηγητή, και μάλιστα διευθυντή σχολείου, στην Ιεράπετρα.

O διευθυντής (σύζυγος υποψήφιας με την ΧΑ στο Λασίθι) διαγράφηκε από την ΕΛΜΕ μετά από τις καταγγελίες για προπαγάνδα μέσα στο σχολείο. Σήμερα βγήκε στον τοπικό ραδιόφωνο ΗΧΩΝΕWS να απαντήσει στις καταγγελίες, μιλώντας για τις αξίες που πρεσβεύει ο ίδιος στο σχολείο, στην κοινωνία κτλ.

Ακροάτρια που άκουγε τις δηλώσεις, κάλεσε στο σταθμό και κατήγγειλε ότι από τον συγκεκριμένο κύριο υπέστη κατά συρροή βιασμούς όταν ήταν ανήλικη και εκείνος γυμναστής και ότι υπάρχουν και άλλα κορίτσια στην πόλη που έχουν υποστεί τα ίδια.

Όπως εξομολογήθηκε η ενήλικη πλέον κοπέλα στο σταθμό Ηχώ,


"Όλος ο κόσμος γνωρίζει ποιος είναι ο κύριος.... και τι λέγεται γι' αυτόν. Είμαι 25 χρονων εχω τελειωσει το πανεπιστήμιο και προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου γιατί αυτός ο άνθρωπος για μένα είναι καταστροφέας ζωών και παιδικών ψυχών.

O κυριος αυτός βάζει σαν βιτρίνα την οικογένεια του, τα παιδιά του και λέει ότι είναι κύριος και έντιμος. Εγώ λοιπόν είμαι εδώ για να πω την δική μου αλήθεια και να ακούσει ο κόσμος ποιος ειναι ο άνθρωπος αυτός που έχει καταστρέψει εμένα και έχει ασελγήσει και σε άλλα παιδιά και τον προκαλώ αν λέω ψέμματα να καταφερθεί εναντίον μου στο αστυνομικό τμήμα Ιεράπετρας.

Ανατριχιαστικές περιγραφές
!

Όπως είπε η κοπέλα "Όταν ήμουν 13 στα 14 ο άνθρωπος αυτός με έβαλε στα αποδυτήρια του σταδίου Ιεράπετρας και ασέλγησε σε βάρος μου παρά φύση αρχικά για να μην μπορώ να αποδείξω οτι δεν είμαι παρθένα. Έπειτα μου ασκούσε καθημερινά ψυχολογική πίεση και μου έλεγε οτι είναι φυσιολογικά αυτό να συμβαίνει μεταξύ μιας αθλήτριας και του προπονητή της. Μου έλεγε οτι μ΄αγαπάει, και οτι θα με βοηθήσει στις επιδόσεις μου και άλλες δικαιολογίες".

Στο βάθος φαίνεται εμπλοκή βουλευτή που συγκάλυψε την υπόθεση λόγω κουμπαριάς με τον διευθυντή. Η εισαγγελία Λασιθίου ζήτησε άμεσα το ηχητικό από τον ραδιοφωνικό σταθμό.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...