Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Θ. Δρακάκης: Μιλά για το σοβαρό πρόβλημα της υγείας του!

Ο γνωστός δημοσιογράφος ανοίγει την καρδιά του στο ΟΚ και μιλά ανοιχτά πρώτη φορά για το σοβαρό πρόβλημα της υγείας του, ενώ φωτογραφίζεται με τις δύο γυναίκες της ζωής του, τη σύζυγο και την κόρη του...

 Όσο για το πως επηρέασε την οικογένειά του, το σοβαρό πρόβλημα υγείας του, εξηγεί: «Μας έδεσε ακόμη περισσότερο. Ευτυχώς είχε αίσιο τέλος η περιπέτεια αυτή, αλλά αναστατωθήκαμε πολύ και περισσότερο η κόρη μου, η Άντρια, που έδινε τότε εξετάσεις. Όταν πήγαμε για να πάρουμε τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων, επειδή δεν περίμενα ότι θα ήταν κάτι ανησυχητικό, ήμασταν όλοι μαζί, οπότε και να ήθελα δεν θα μπορούσα να της κρύψω την αλήθεια. Το δυσάρεστο είναι ότι η Άντρια είναι ένα παιδί που δεν εξωτερικεύει αυτό που νιώθει, αλλά προτιμάει να το περνάει μόνη της. Δεν μου έδειξε ποτέ ότι στεναχωρήθηκε ή ότι ανησυχεί και προσπαθούσε να είναι χαρούμενη και να μας στηρίζει».

Για το αν έχει τσακωθεί ποτέ με τη γυναίκα του δήλωσε: «Όχι. Σε αυτό έχω ακολουθήσει τη σμυβουλή της πεθεράς μου που μου είχε πει: «Ποτέ δεν θα κοιμηθείς σε ξεχωριστό κρεβάτι  με τον άντρα σου». Μπορεί να κοιμηθούμε τσακωμένοι αλλά ποτέ δεν έχουμε κοιμηθεί σε ένα δωμάτιο ο ένας και σε άλλο ο άλλος».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...