Το 13,1% των μαθητών στην Ελλάδα εγκαταλείπει το σχολείο πριν
ολοκληρώσει τις σπουδές του, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο αντίστοιχος μέσος όρος είναι 13,5%.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Ευρώπη 2020», η Ελλάδα έχει δεσμευθεί να μειώσει το ποσοστό της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης στο 10%. Την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων από τη χώρα μας υπογράμμισε η Επίτροπος για θέματα Εκπαίδευσης Ανδρούλα Βασιλείου, αναφερόμενη στο θέμα μετά από σχετικό κοινοβουλευτικό έλεγχο που άσκησε ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Γ. Παπανικολάου.
Η Κύπρια Επίτροπος επισήμανε ακόμη πως η πρόωρη σχολική εγκατάλειψη αποτελεί ένα μάλλον άκρως πολύπλοκο φαινόμενο και συχνά εξακολουθεί να λείπει μια ισορροπημένη και συνεκτική προσέγγιση από τα κράτη μέλη για την αντιμετώπισή του. Σύμφωνα με την ίδια για να υποστηρίξει τις προσπάθειες των κρατών μελών, η Επιτροπή συνεχίζει την χαρτογράφηση και ανάλυση των υφιστάμενων συστημάτων με στόχο την διατύπωση συστάσεων προς τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής και στην παροχή ενός εγχειριδίου ορθών πρακτικών.
Σε δηλώσεις του από την πλευρά του, ο κ. Παπανικολάου τόνισε ότι η νέα κυβέρνηση, «ανάμεσα σε πολλές άλλες ιστορικές προκλήσεις» αναλαμβάνει και την ευθύνη να περιορίσει σημαντικά τον αριθμό των παιδιών που δεν καταφέρνουν να τελειώσουν το σχολείο. Επισήμανε ακόμη ότι η στήριξη της εκπαίδευσης και η επένδυση στην νέα γενιά αποτελούν «την πιο ασφαλή επιλογή για την μακροπρόθεσμη και βιώσιμη ανάταξη της εθνικής μας οικονομίας, για την δημιουργία θέσεων εργασίας και για την διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής και ευημερίας».
Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Ευρώπη 2020», η Ελλάδα έχει δεσμευθεί να μειώσει το ποσοστό της πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης στο 10%. Την ανάγκη λήψης πρόσθετων μέτρων από τη χώρα μας υπογράμμισε η Επίτροπος για θέματα Εκπαίδευσης Ανδρούλα Βασιλείου, αναφερόμενη στο θέμα μετά από σχετικό κοινοβουλευτικό έλεγχο που άσκησε ο ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Γ. Παπανικολάου.
Η Κύπρια Επίτροπος επισήμανε ακόμη πως η πρόωρη σχολική εγκατάλειψη αποτελεί ένα μάλλον άκρως πολύπλοκο φαινόμενο και συχνά εξακολουθεί να λείπει μια ισορροπημένη και συνεκτική προσέγγιση από τα κράτη μέλη για την αντιμετώπισή του. Σύμφωνα με την ίδια για να υποστηρίξει τις προσπάθειες των κρατών μελών, η Επιτροπή συνεχίζει την χαρτογράφηση και ανάλυση των υφιστάμενων συστημάτων με στόχο την διατύπωση συστάσεων προς τους υπευθύνους χάραξης πολιτικής και στην παροχή ενός εγχειριδίου ορθών πρακτικών.
Σε δηλώσεις του από την πλευρά του, ο κ. Παπανικολάου τόνισε ότι η νέα κυβέρνηση, «ανάμεσα σε πολλές άλλες ιστορικές προκλήσεις» αναλαμβάνει και την ευθύνη να περιορίσει σημαντικά τον αριθμό των παιδιών που δεν καταφέρνουν να τελειώσουν το σχολείο. Επισήμανε ακόμη ότι η στήριξη της εκπαίδευσης και η επένδυση στην νέα γενιά αποτελούν «την πιο ασφαλή επιλογή για την μακροπρόθεσμη και βιώσιμη ανάταξη της εθνικής μας οικονομίας, για την δημιουργία θέσεων εργασίας και για την διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής και ευημερίας».