Σάββατο, 20 Απριλίου 2013

Ιστιαία: O αστυνομικός σκύλος "μύρισε" ναρκωτικά και... περίστροφο!


Αστυνομικοί του Α.Τ. Ιστιαίας, της Γ' ΟΠΚΕ και ένας αστυνομικός σκύλος ανίχνευσης ναρκωτικών "εισέβαλαν" χθες στο σπίτι 25χρονου στην Ιστιαία και έβγαλαν «λαβράκι».

Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν 76,4 γραμμάρια χασίς, ένα κομμάτι γυαλιού πάνω στο οποίο υπήρχαν 6,9 γραμμάρια χασίς, δύο αυτοσχέδιοι ναργιλέδες με υπολείμματα χασίς και ένα περίστροφο.

Παράσταση διαμαρτυρίας στο ΙΚΑ Αλιβερίου από τους οικοδόμους


Με πρωτοβουλία του Σωματείου Οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Νότιας Ευβοίας, της Λαϊκής Επιτροπής περιοχής Αλιβερίου και τη  συμμετοχή συνταξιούχων οικοδόμων, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΙΚΑ Αλιβερίου, με αίτημα το σφράγισμα βιβλιαρίων υγείας, την πλήρη κάλυψη της περίθαλψης για όλους τους άνεργους οικοδόμους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

Προηγήθηκε σύσκεψη στο εργατικό κέντρο Αλιβερίου, μίλησαν ο πρόεδρος του Σωματείου Οικοδόμων Χρήστος Χαρπαντίδης και ο Γιώργος Πελέκης εκ μέρους της διοίκησης της Ομοσπονδίας Οικοδόμων.

Από την παρέμβαση του  Σωματείου και των οικοδόμων, δρομολογήθηκε λύση για άνεργο οικοδόμο, με πρόβλημα σε προστατευόμενο μέλος με μακροχρόνια ασθένεια.

Όπως δήλωσαν οι οικοδόμοι αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο και ότι ο δρόμος του αγώνα και της αντίστασης είναι μονόδρομος.

Ανανέωσαν το αγωνιστικό τους ραντεβού την 1η ΜΑΗ,  στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, στη Κεντρική πλατεία Αλιβερίου στις 10.30 το πρωί.

Μαλακώντας: Είδε την γυναίκα του να πεθαίνει στο κρεβάτι τους!


Θρήνος για 40χρονη κοπέλα

Ο θάνατος της νεαρής γυναίκας στο σπίτι της οικογένειας στον Μαλακώντα βύθισε στο πένθος ολόκληρη τη γειτονιά - Τραγική φιγούρα ο άντρας της, που έζησε στιγμές που δεν πρόκειται να ξεχάσει ποτέ... 

Όλα έγιναν σήμερα τα ξημερώματα στο σπίτι της οικογένειας.

Είχαν πέσει για ύπνο όταν γύρω στις 02.50 η άτυχη γυναίκα ξύπνησε απότομα και άρχισε να πονά στο στήθος της.

Ξαφνικά την είδε να καταρρέει και τότε εκτυλίχθηκαν τραγικές σκηνές, που ξεσήκωσαν ολόκληρη τη γειτονιά. Ο σύζυγος άρχισε να καλεί σε βοήθεια και έντρομος τηλεφώνησε για ασθενοφόρο.

Προσπάθησε να την συνεφέρει την 40χρονη αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Λίγο αργότερα θα παιζόταν η τελευταία πράξη του δράματος.

Στο νοσοκομείο Χαλκίδας, οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατο της άτυχης γυναίκας και η ανακοίνωση της τραγικής είδησης βύθισε στο πένθος τον άντρα της και τους συγγενείς της κοπέλας.
evianews.com

Metron Analysis: Οριακό προβάδισμα ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ


Προβάδισμα 0,7% της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, δείχνει το μηνιαίο βαρόμετρο της Metron Analysis που δημοσιεύει η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», ενώ υψηλό παραμένει το ποσοστό όσων δηλώνουν πως δεν θα ψηφίσουν ή δεν έχουν ακόμα αποφασίσει τί θα ψηφίσουν.

Στην πρόθεση ψήφου, η ΝΔ συγκεντρώνει το 18,7%, ο ΣΥΡΙΖΑ 18,1%, η Χρυσή Αυγή 7,4%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 6,6%, το ΠΑΣΟΚ 5,5%, η Δημοκρατική Αριστερά 3,9%, το ΚΚΕ 3,8% ενώ 21,1% είτε δεν έχουν αποφασίσει ακόμα είτε δηλώνουν πως θα απέχουν.

Στην παράσταση νίκης, η ΝΔ συγκεντρώνει το 48%, έναντι 39% του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο Αντώνης Σαμαράς θεωρείται -από το 30% των ψηφοφόρων- ως καταλληλότερος για πρωθυπουργός έναντι 14% του Αλ.Τσίπρα.

Το 38% πάντως των ερωτηθέντων εκτιμά πως κανένας από τους πολιτικούς αρχηγούς δεν είναι κατάλληλος για αυτή τη θέση.

Το 68% εκτιμά πως τα πράγματα είναι χειρότερα στη χώρα από ότι ήταν πριν από ένα χρόνο, ενώ το 74% θεωρεί πως η χώρα κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση.

Η πρόσληψη των πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης στη Βουλή από τον Αναγνωστάκη


Ο βουλευτής Εύβοιας  της Δημοκρατικής Αριστεράς Δημήτρης Αναγνωστάκης, κατέθεσε ερώτηση προς το Υπουργείο Δημοσίας Τάξης και  Προστασίας του Πολίτη, σε μια προσπάθεια να γνωστοποιηθεί η πιθανότητα  προώθησης διατάξεων, που θα αφορούν την μεταφορά στο ειδικό μισθολόγιο καθώς και στη δυνατότητα ολοκλήρωσης απορρόφησης των επιτυχόντων πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης. 

Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου ρωτήθηκε ο Υπουργός αν υπάρχει πρόθεση να αρθεί η αδικία εις βάρος των πυροσβεστών για τους οποίους έχει σταματήσει η χορήγηση επιδόματος για επικίνδυνη και ανθυγιεινή εργασία.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης:


Εν’ όψει της αντιπυρικής  περιόδου, ανάμεσα στα επί μέρους προβλήματα, που χρήζουν αντιμετώπισης, είναι η στελέχωση του Πυροσβεστικού Σώματος και η μισθοδοσία των εργαζομένων.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας,  υπάρχουν καθυστερήσεις όσον αφορά  την ολοκλήρωση της διαδικασίας  πρόσληψης των νέων πυροσβεστών  πενταετούς υποχρέωσης.

Όπως γνωρίζετε οι πυροσβέστες  πενταετούς θητείας, μισθοδοτούνται σύμφωνα με την υπ.2/13917/0022 από 23-2-2012 (φεκ. 414 τ.Β΄) ΚΥΑ υπουργών Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. (Ενιαίο Μισθολόγιο Δημοσίων Υπαλλήλων).

Από την 1-5-2012 με τη χορήγηση νέων αδειών-διπλωμάτων, δόθηκε το επίδομα της επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, σε όσους είχαν την ειδικότητα Οδηγού Βαρέων Φορτηγών, μεικτού βάρους άνω των 3.5 τόνων. Το επίδομα αυτό σταμάτησε να χορηγείται από την 1-9-2012 και μάλιστα ζητήθηκε να επιστραφεί αναδρομικά από τους δικαιούχους, που το λάμβαναν με το υπ΄αριθμ. 2/61891/0022/30-8-2012 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, με την αιτιολογία συνάφειας του επαγγέλματος του Πυροσβέστη, ο οποίος δεν εντάσσεται στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.

Κύριε Υπουργέ,

Το προσωπικό πενταετούς θητείας που εκπροσωπεί το 1/3 της  οργανικής δύναμης του προσωπικού του Π.Σ. και έχει εκπαιδευτεί  από την Πυροσβεστική Ακαδημία, έχει περιορισμένες ώρες εργασίας για τις αργίες, για τις νύχτες, όπως και τα πενθήμερα, μιας και ανήκει στο ενιαίο μισθολόγιο. Οι πυροσβέστες πενταετούς θητείας ασφαλίζονται στο Ι.Κ.Α., ενώ το μόνιμο προσωπικό στον ασφαλιστικό φορέα του Δημοσίου και αυτό συμβαίνει, γιατί έτσι προβλέπει ο νόμος πρόσληψής τους (Ν3938/11). Σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να ασφαλιστούν στο δημόσιο, γιατί όλοι εκτός αυτών της παρ. 2 του 3938/11, είχαν αρκετή προϋπηρεσία στο δημόσιο πριν το 2011.

Αν αναλογιστείτε όλα  τα παραπάνω, η μεταφορά των πενταετούς υποχρέωσης πυροσβεστών, από το ενιαίο μισθολόγιο στο ειδικό, δεν απαιτεί  κάποια τεράστια μισθολογική δαπάνη, απεναντίας λύνει πολλά προβλήματα για τη σωστή και εύρυθμη λειτουργία του Σώματος.

Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

Εξετάζετε το ενδεχόμενο μεταφοράς στο ειδικό μισθολόγιο των πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης ;
Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, ώστε να αρθεί η αδικία της μη χορήγησης του επιδόματος και η αναδρομική επιστροφή του;
Πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία απορρόφησης των επιτυχόντων πυροσβεστών πενταετούς υποχρέωσης ;        


Ο ερωτών βουλευτής





                                                                       Δημήτρης Αναγνωστάκης

Αποστόλου: Η παραλία της Χαλκίδας έχει καταντήσει «τσαντίρ μαχαλάς»


Τοποθέτηση Β.Αποστόλου για Λιμάνια & Λιμενικά Ταμεία

Ο βουλευτής  Εύβοιας και συντονιστής θεμάτων  Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλης Αποστόλου στην παρέμβασή του κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην ολομέλεια της Βουλής για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου «Κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Μεταφορών της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, σχετικά με τη συνεργασία στους τομείς των ναυτιλιακών μεταφορών και των ναυτιλιακών τεχνολογιών», αναφέρθηκε στα θέματα των λιμένων και των λιμενικών ταμείων:


«Κύριε Υπουργέ, δε θεσμοθετείται μια νέα και ολοκληρωμένη στρατηγική στη ναυτιλία, όπως ισχυρίζεστε ιδιαίτερα στην Εισηγητική σας Έκθεση. Οι παρεμβάσεις που κάνετε με το συζητούμενο νομοσχέδιο στην οργάνωση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, στα θέματα ναυτικής εργασίας, στα θέματα των λιμένων, στην πλοηγική υπηρεσία, όλα αυτά υπηρετούν επιχειρηματικά και -θα έλεγα- ιδιαίτερα εφοπλιστικά συμφέροντα.

Επιστρέφετε το διοικητικό μοντέλο  του Υπουργείου σε μια ιεραρχική  δομή καθαρά υπουργοκεντρική. Θα είστε  εσείς σήμερα, θα είναι αύριο ο  διάδοχός σας, ένας Υπουργός ο οποίος ουσιαστικά θα ελέγχει και θα κατευθύνει το συγκεκριμένο Υπουργείο, υποστηριζόμενος από μια ομάδα αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος, που πλέον θα εμπλέκεται στο σύνολο των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.

Οι Πολιτικές Διευθύνσεις μέχρι σήμερα λειτουργούσαν όντως και με στρατιωτικό προσωπικό, αλλά τώρα μπαίνουν όλοι σε στρατιωτική ιεραρχία. Είναι αυτό που λέμε ότι οι πολιτικοί υπάλληλοι πλέον οδηγούνται στο περιθώριο.

Επίσης, δεν είναι διακριτός  ο αναπτυξιακός ρόλος του Υπουργείου σε σχέση με τις Υπηρεσίες Ακτοφυλακής που είναι ουσιαστικά η κύρια αποστολή του Λιμενικού Σώματος. Άρα, λοιπόν, το Λιμενικό Σώμα αναγνωρίζεται πλέον ως στρατιωτικό Σώμα και όχι ως Σώμα ασφαλείας.

Βέβαια, το συζητούμενο νομοσχέδιο, όπως είπαν και ο Εισηγητής μας και οι  προηγούμενοι συνάδελφοι, διαπνέεται και από αντεργατικές ρυθμίσεις. Καταργεί υπάρχοντες κανονισμούς προσωπικού, καθώς και όλη τη διαδικασία με βάση την οποία έχουν εκπονηθεί οι συγκεκριμένοι κανονισμοί. Μάλιστα, με το πρόσχημα της αύξησης απασχόλησης, καταργούνται και οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας ιδιαίτερα για τα κατώτερα πληρώματα. Δηλαδή, προσπαθείτε εσείς να δώσετε ένα σωσίβιο στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, συμπιέζοντας, θα έλεγα μειώνοντας, το κόστος μέχρι τα όρια που οδηγούν στην εξαθλίωση των εργαζομένων.

Πέραν αυτών, πολλοί εργαζόμενοι θα οδηγηθούν εκτός επαγγέλματος και  ιδιαίτερα το Ναυτικό Απομαχικό  Ταμείο θα χάσει σημαντικά έσοδα, προσθέτοντας βέβαια και το ότι η  ακτοπλοϊκή υπηρέτηση των νησιών ουσιαστικά  υποβαθμίζεται.

Ταυτόχρονα όμως –και εκεί θέλω να σταθώ ιδιαίτερα- φέρνετε και  τις ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών είτε με την παραχώρηση του μετοχικού  κεφαλαίου είτε με παραχωρήσεις δραστηριοτήτων. Η προοπτική ιδιωτικοποίησης  των λιμανιών διευκολύνεται ιδιαίτερα  από τη μετατροπή των λιμενικών ταμείων σε ανώνυμες εταιρείες. Είναι γεγονός ότι πολλά δημοτικά λιμενικά ταμεία ή λιμενικά ταμεία είχαν πρόβλημα σχετικά με τη λειτουργία τους για ένα σωρό λόγους, όπως είναι η υποστελέχωση, η έλλειψη υποστήριξης της λειτουργίας τους και δεν ήταν η λειτουργία τους όλα αυτά τα χρόνια αυτή που είχε ανάγκη ιδιαίτερα ο χώρος των παραλιακών πόλεων.

Όμως, η συγχώνευσή τους σε ενιαίες ανώνυμες εταιρείες αφαιρεί  τη δυνατότητα από την αυτοδιοίκηση –και όταν λέμε «αυτοδιοίκηση», εννοούμε βεβαίως και τις τοπικές κοινωνίες- να διευθετούν θέματα που αφορούν  τα λιμάνια που τους εξυπηρετούν  ενώ όπως είπα και προηγουμένως, η ιδιωτικοποίηση έρχεται. Σ’ αυτή τη ρύθμιση υπήρξαν πολλές αντιδράσεις. Αναφέρομαι στις αντιδράσεις που υπήρξαν στη Βόρεια Εύβοια και στη Σκύρο. Πραγματικά είναι θετικό ότι πριν από λίγη ώρα αποσύρατε τη σχετική διάταξη διότι σ’ αυτήν την περίπτωση.

Βεβαίως, αργήσατε να καταλάβετε την ιδιαιτερότητα  που υπάρχει με τη Σκύρο, την αγωνία όλων αυτών των ανθρώπων όταν είδαν  ότι ερχόταν η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Σκύρου. Θα μπορούσα βεβαίως να σας πω πολλά περισσότερα για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Όμως, έστω και την υστάτη στιγμή διορθώσατε ένα λάθος.

Πάντως οι κοινές θέσεις δήμων και άλλων φορέων που  τεκμηρίωναν την αναγκαιότητα παραμονής  των λιμενικών ταμείων είτε υπό  τον έλεγχο της αυτοδιοίκησης  είτε όπως υπήρχαν ως ανεξάρτητα, δεν  λήφθηκαν καθόλου υπ’ όψιν.

Επίσης, η δημιουργία των τεσσάρων λιμενικών δικτύων  που προβλέπει το σχέδιο νόμου  χαρακτηρίζεται από προχειρότητα χωρίς  αναπτυξιακή φιλοσοφία αφού είναι  φανερό ότι βασικός στόχος τελικά δεν είναι παρά ο κεντρικός  σχεδιασμός να οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση των λιμανιών. Είναι το ΤΑΙΠΕΔ αυτό το οποίο σας οδηγεί στο μοντέλο της ολικής παραχώρησης και μάλιστα με την πρόβλεψη όλων των επιμέρους δραστηριοτήτων.

Ουσιαστικά, δηλαδή, σε παραλιακές πόλεις τον καθρέφτη της πόλης  τον παραδίδετε σε ιδιωτικά συμφέροντα.

Θα σας αναφέρω  ως παράδειγμα την πατρίδα μου, την  Χαλκίδα. Η παραλία της Χαλκίδας ανήκει στο Λιμενικό Ταμείο. Αντιλαμβάνεστε ότι με τις συγκεκριμένες παραχωρήσεις όχι μόνο ο συγκεκριμένος χώρος θα δοθεί στις ιδιωτικές εταιρείες, αλλά και οι δραστηριότητες. Δείτε τώρα την παραλία της Χαλκίδας, η οποία έχει καταντήσει «τσαντίρ μαχαλάς». Φανταστείτε τι πρόκειται να γίνει αύριο μέσα από αυτή τη διαδικασία.

Κύριε Υπουργέ, δεν υπάρχει  κανένας λόγος εκεί που έχουμε μικρά Λιμενικά Ταμεία, όπου η Αυτοδιοίκηση μπορούσε να συνεισφέρει, μπορούσε να βοηθήσει, να λέτε ότι θα γίνουν ανώνυμες εταιρείες. Ουσιαστικά, τους παίρνετε και αυτές τις ελάχιστες δραστηριότητες, οι οποίες βοηθούσαν και το χώρο της Αυτοδιοίκησης να μπορεί να ανταποκριθεί, ιδιαίτερα σε αυτές τις κρίσιμες συνθήκες, στις απαιτήσεις των δημοτών.

Τελειώνοντας, κύριε Πρόεδρε, θα πω ότι υπάρχουν και πάρα πολλά  ζητήματα τα οποία έχουν σχέση  με θέματα οργάνωσης λιμανιών, με τη θεσμοθέτηση των λιμενικών δικτύων, καθώς και με την Πλοηγική Υπηρεσία, η οποία και αυτή ουσιαστικά οδηγείται στην ιδιωτικοποίηση. Εμείς είμαστε αντίθετοι σε όλα τα παραπάνω θέματα, ιδιαίτερα από την ώρα που χάνεται ο δημόσιος χαρακτήρας και όλα δίνονται στην ιδιωτική δραστηριότητα, γι’ αυτό και καταψηφίζουμε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

Σε κίνδυνο η Παράκαμψη Χαλκίδας


Πραγματοποιήθηκε, ειδική συνεδρίαση της επιτροπής  Περιφερειών της Βουλής, με θέμα:« Η Πορεία του ΕΣΠΑ Στερεάς Ελλάδας». Τα μέλη της επιτροπής ενημέρωσαν, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Σιμόπουλος Ευστράτιος, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Περγαντάς Κλέαρχος ,  ο πρόεδρος ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας κ. Τετριμίδας Ευάγγελος, η Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Γερακούδη Καλλιόπη και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Στη συνεδρίαση έγινε εκτενής αναφορά  τόσο στο ΠΕΠ Στερεάς Ελλάδας, που χειρίζεται η Περιφέρεια και είναι ύψους 212εκ. ευρώ όσο και των τομεακών προγραμμάτων, που χειρίζονται τα αρμόδια Υπουργεία και είναι συνολικού ύψους 812εκ. ευρώ.

Η απορροφητικότητα του ΠΕΠ κυμαίνεται σε αρκετά υψηλά επίπεδα και φτάνει περίπου στο 75% του προγράμματος ενώ αντίθετα η απορροφητικότητα των τομεακών προγραμμάτων μόλις  που ακουμπά το 31% του συνόλου  των προγραμμάτων.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα  έργα που αφορούν το νομό της Εύβοιας. Δυστυχώς η ενημέρωση δεν περιείχε καλές ειδήσεις για τους Ευβοείς  πολίτες. Ο βουλευτής Εύβοιας  Δημήτρης Αναγνωστάκης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον ΓΓ Δημοσίων Έργων κ. Σιμόπουλο, όταν πληροφορήθηκε ότι το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας» δεν είναι σίγουρο ότι θα δημοπρατηθεί εντός του 2013, χωρίς μάλιστα να υπάρχει σαφής τεκμηρίωση από την πλευρά του Υπουργείου.

Ιδιαίτερα επικριτικός ήταν ο βουλευτής  της Δημοκρατικής Αριστεράς όταν ο Γραμματέας Δημοσίων Έργων ενημέρωσε πως όλα τα οδικά έργα, παράκαμψη Βασιλικού, Αμαρύνθου, Αλιβερίου και Μαντουδίου – Αγ. Άννας θα μετατεθούν στη νέα περίοδο 2014-2020.

Ο Δημήτρης Αναγνωστάκης τόνισε πως  είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά, που επιδεικνύει δεκαετίες τώρα το κράτος και οι κυβερνήσεις, αφού διαχειρίστηκαν τεράστια κονδύλια και δεν έλυσαν μεγάλα προβλήματα στον τομέα των υποδομών της Εύβοιας. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι η Εύβοια έχει να δει μεγάλο έργο από τις αρχές τις δεκαετίας του 90΄όταν εγκαινιάστηκε η Υψηλή γέφυρα του νησιού.

Στο τέλος της συνεδρίασης ο  βουλευτής Εύβοιας ζήτησε από  το Γενικό Γραμματέα και έγινε  αποδεκτό να πραγματοποιηθεί συνάντηση  με Ευβοϊκή αντιπροσωπεία για  να επανεξεταστεί το έργο «παράκαμψη της Χαλκίδας» και να εξαντληθούν όλα τα περιθώρια έτσι ώστε αυτό να συμπεριληφθεί στην τρέχουσα περίοδο και να δημοπρατηθεί εντός αυτής της περιόδου.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...