Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Γκάφα απειλεί 5000 μαθητές στην Εύβοια

Tελεσίγραφο έδωσαν την Mεγ. Πέμπτη στον Περιφερειάρχη Kλέαρχο Περγαντά οι διοικήσεις των KTEΛ Στερεάς Eλλάδας.

Aν δεν πληρωθούν τα χρωστούμενα από το 2010, θα σταματήσουν από τη Δευτέρα 2 Mαϊου τη μεταφορά των μαθητών.

Tο πρόβλημα είναι σοβαρό και στην περίπτωση μας αφορά 5000 μαθητές που εξυπηρετούνται από λεωφορεία και ταξί για να πάνε στα σχολεία τους που είναι σε διπλανά χωριά κλπ. Eίναι η δεύτερη φορά που απειλεί το KTEΛ να σταματήσει τα δρομολόγια και ακόμη δεν έχει πληρωθεί.  ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΔΩ

Νεκρή μια μέρα μετά το τροχαίο

This is the Chalkida Bridge connecting the isl...Image via WikipediaΥπέκυψε δυστυχώς στα τραύματά της η 26χρονη κοπέλα που τραυματίστηκε σε τροχαίο τη Δευτέρα του Πάσχα στον περιφερειακό δρόμο της Υψηλής Γέφυρας.

Χθες το απόγευμα η άτυχη κοπέλα άφησε την τελευταία της πνοή στο ΚΑΤ Κηφισιάς βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της.

H σφοδρή σύγκρουση επιβατικού αυτοκινήτου με δίκυκλη μοτοσικλέτα σημειώθηκε την Δευτέρα το απόγευμα στον περιφερειακό δρόμο της Υψηλής Γέφυρας, κοντά στα φανάρια του Αγίου Στεφάνου.

Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί σοβαρά η 26χρονη συνεπιβάτης της μηχανής και ελαφρύτερα ο 25χρονος οδηγός της. Με ασθενοφόρο η τραυματίας μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο όπου και εξέπνευσε.
 egnomi.gr
Enhanced by Zemanta

Το καλοκαίρι η ολοκλήρωση της μελέτης για το δρόμο στο Στόμιο

Απάντηση δίνει ο Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας, Θανάσης Μπουραντάς για το έργο αποκατάστασης του δρόμου στο Στόμιο Οξυλίθου. Μεταξύ άλλων υποστηρίζεται σε σχετική ανακοίνωση πως η φερόμενη ως μελέτη είναι μόνο μια πρόταση, ενώ το έργο είναι ιδιαίτερα δύσκολο να υλοποιηθεί. Συγκεκριμένα, ο κ.Μπουραντάς επισημαίνει:

Επειδή γίνεται αναφορά από διάφορα μέσα ενημέρωσης για το πρόβλημα του δρόμου στο Στόμιο Οξυλίθου όπου είχαμε το σοβαρό ατύχημα, κάνουμε γνωστά τα εξής:
Λίγους μήνες μετά την κατάπτωση και το ατύχημα, με απόφαση του τότε Γεν. Γραμ. της Περιφέρειας, ανατέθηκε στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση η συντήρηση του Δημοτικού δρόμου από τη Γέφυρα Οξυλίθου προς το Στόμιο μέχρι το σημείο που συναντάτε με τον επαρχιακό δρόμο που έρχεται από τον Οξύλιθο προς Πλατάνα.
Παρά τις διαμαρτυρίες μας για την ενέργεια του Γεν. Γραμματέα να μας αναθέσει την ευθύνη ενός δρόμου επικίνδυνου που είχε κατασκευαστεί από την Περιφέρεια και όχι από εμάς, προχωρήσαμε άμεσα στην ανάθεση μελέτης, η οποία καθυστέρησε να εκπονηθεί λόγω προσφυγής από κάποιο μελετητικό γραφείο στο Σ.τ.Ε. και απαγόρευσής μας να προχωρήσουμε.
Όλα αυτά ξεπεράστηκαν και η μελέτη εκπονείται με γρήγορους ρυθμούς, ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του καλοκαιριού.
Όπως μας ενημερώνουν οι Τεχνικές Υπηρεσίες το έργο είναι δύσκολο,
όχι μόνο προς την πλευρά του λόφου που γίνονται οι καταπτώσεις, αλλά και προς την πλευρά της θάλασσας που έχουν προκληθεί σοβαρές ζημιές.
Η φερόμενη ως μελέτη, κατά τις Τεχνικές Υπηρεσίες, αποτελεί μια πρόταση, αλλά δεν είναι μελέτη κατά την έννοια του Ν.3316 που ρυθμίζει τα της εκπόνησης των μελετών.Μάλιστα παρόμοια πρόταση είχαν εκπονήσει και οι Τεχνικές Υπηρεσίες, με τη συνεργασία εξειδικευμένων γεωλόγων, η οποία δεν υιοθετήθηκε από την πολιτική ηγεσία γιατί υπήρχε σοβαρή πιθανότητα να χαθεί ένα(1) εκ. € χωρίς να προσφέρει αποτέλεσμα με προοπτική, αφού δεν θα είχε προηγηθεί γεωλογική έρευνα και μελέτη με γεωτρήσεις κλπ. που θα διασφάλιζε την κατασκευή ενός έργου χωρίς προβλήματα στο μέλλον.
Όσο για την Υπηρεσία Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων (ΥΑΣ) δεν είναι η πρώτη φορά που μας έχει μιλήσει για μελέτη και τελικά μας έχει εμφανίσει πρόταση χωρίς θεμελίωση.
Έχει συμβεί το ίδιο και στη Σκύρο όταν μετά από κατολίσθηση έφυγαν μαζί (3) σπίτια.
Τέτοια φαινόμενα όμως δεν είναι δυνατό να αντιμετωπίζονται με πρόχειρο τρόπο.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...