Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Πίστευα ότι όλα ήταν τέλεια και αυτή ήταν η χρονιά μου

Για τις αλλαγές που έφεραν στη ζωή της τα όσα συνέβησαν με το Alter, τη γνωριμία της με το σύζυγό της, Θέμη Σοφό, αλλά και τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια, μίλησε στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη» η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Αναφερόμενη στην περίοδο μετά το κόψιμο της εκπομπής της και το λουκέτο στο σταθμό του Alter είπε: «Είμαι καλά τώρα, είμαι πολύ καλύτερα τώρα σε σχέση με μερικούς μήνες πριν. Έχω βρει πλέον τους ρυθμούς μου. Πίστευα ότι όλα ήταν τέλεια και ότι αυτή ήταν η χρονιά μου, όμως από την μια μέρα στην άλλη τα πράγματα ήρθαν τούμπα. Όμως έτσι πήρα ένα μάθημα. Πλέον, δεν θεωρώ τίποτε δεδομένο. Πάντα πάλευα για το καθετί, αλλά τώρα το καθετί που έχω το εκτιμώ πολύ περισσότερο».
Στη συνέχεια μίλησε για τα αντιφατικά συναισθήματα που ένιωθε τότε: «Δεν ήμουν καλά στις αρχές, μου κόστισε όλο αυτό πολύ. Δεν αντιμετώπισα βέβαια θέμα επιβίωσης -γιατί κι εμένα μου λείπουν άλλωστε τα δεδουλευμένα μου χρήματα. Αλλά ήταν κυρίως το συναισθηματικό κομμάτι. Πριν μπει το λουκέτο, δουλεύαμε κάτω από πολύ άσχημες συνθήκες και με κακή ψυχολογία».
Αναφέρθηκε επίσης και στη γνωριμία της με τον Θέμη Σοφό: «Η Φαίη Σκορδά μού είχε προτείνει να βγω με τον Θέμη. Αλλά εγώ δεν ήμουν σε τέτοια φάση. Μετά από δύο χρόνια ξανασυναντηθήκαμε, κάπως ο Γιώργος Λιάγκας του έδωσε το "πράσινο φως" και βγήκαμε το πρώτο μας ραντεβού, που κράτησε 4-5 ώρες όπου δε βαρέθηκα καθόλου».
Όταν ρωτήθηκε πώς τα έβγαζε πέρα οικονομικά μετά το τέλος της εκπομπής της, η Σταματίνα Τσιμτσιλή απάντησε ξεκάθαρα: «Όταν είχα τα δικά μου λεφτά, έκανα το πρόγραμμά μου. Και ξαφνικά βρέθηκα χωρίς δουλειά. Δεν είχα ποτέ και το χρυσό συμβόλαιο και τα εκατομμύρια οπότε να πω ότι μένω ένα χρόνο εκτός δουλειάς και τρώω από αυτά. Αλλά παρεξηγήθηκε αυτό που είπα. Ξαφνικά, δεν έγινα η κυρία του κυρίου, αν δεν υπήρχε ο Θέμης θα έπαιρνα λεφτά από την μαμά μου. Τώρα έχω σταματήσει να ζητάω γιατί βγάζω ένα χαρτζιλίκι».
Τέλος, σχολίασε σχετικά με τις φήμες που τη θέλουν να παρουσιάζει το πρωινό του ΑΝΤ1 του χρόνου: «Υπάρχει μια καλή επικοινωνία με τον σταθμό, η οποία υπήρχε και από πέρυσι αλλά από εκεί και πέρα δεν έχει κουβεντιαστεί τίποτα συγκεκριμένο. Περιμένουμε τις εκλογές. Δεν έχει γίνει κάποια πρόταση».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...