Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Τριμελής οικογένεια γλίτωσε από μικρή κατολίσθηση

Τριμελής οικογένεια σώθηκε από μικρή κατολίσθηση του βουνού στο σημείο καρμανιόλα της Ε.Ο. Αιδηψού - Χαλκίδας στο «Δερβένι» λίγο μετά το Προκόπι, χθες το απόγευμα.
«Ενώ βρισκόμασταν εν κινήσει ξαφνικά παρατηρήσαμε μικρές πέτρες να πέφτουν από το βουνό στο προπορευόμενο όχημα, τις οποίες τις έπαιρναν οι τροχοί και τις έριχναν πίσω. Μέχρι να καταλάβουμε ακριβώς το τι συμβαίνει, ακούσαμε ένα δυνατό θόρυβο και ένα τεράστιο κομμάτι βράχου γύρω στα 6 με 7 κιλά αποκολλήθηκε από το βουνό και καρφώθηκε στη μέση περίπου του οχήματος, προς τη θέση του συνοδηγού, όπου καθόταν η σύζυγος μου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να θρυμματιστεί το τζάμι του συνοδηγού, να προκληθεί φθορά και στο μισό τμήμα του οχήματος, αλλά και στο παρμπρίζ. Από τα γυαλιά τραυτίστηκαμε ευτυχώς ελαφρά, εγώ και η σύζυγός μου», τονίζει ο οδηγός του οχήματος κ. Δημήτρης Βαφειάδης, πρώην Λιμενάρχης Λίμνης και Μαντουδίου.

«Δεν θέλω να σκεφτώ το γεγονός πως για κλάσματα δευτερολέπτου η πέτρα μπορεί να είχε χτυπήσει στο πίσω μέρος του οχήματος που κοιμόταν ο 5χρονος γιός μου. Το αρχικό σοκ ήταν ισχυρό προσπαθήσαμε όμως να διατηρήσουμε τη ψυχραιμία μας. Σταματήσαμε στην άκρη του δρόμου σιγά σιγά και αφού είδα, ότι ήμασταν όλοι καλά ειδοποίησα την αστυνομία».

Ο κύριος Βαφειάδης μίλησε για την αδιαφορία όλων των πολιτικών αρχών, τόσο τοπικών, όσο και της κεντρικής εξουσίας, λέγοντας χαρακτηριστικά «Ισως περιμένουν να θρηνήσουμε θύματα για να κάνουν κάτι. Εγώ πάντως επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου».

Δυστυχώς, η περίπτωση αυτή δεν είναι η μοναδική, αφού δεκάδες περιστατικά έχουν καταγραφεί στο Δερβένι και όχι μόνο.

Το περιστατικό καθώς και την μαρτυρία κατέγραψαν η Γιώτα Περήφανου και ο Γιάννης Δραπανιώτης από την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...