Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Η Καλομοίρα περιμένει δίδυμα-«Τους έχω τρελάνει λίγο όλους»

Σε πελάγη ευτυχίας πλέει η Καλομοίρα που έμαθε πριν από λίγες εβδομάδες ότι είναι έγκυος με δίδυμα. Για την ώρα μένει σπίτι, δεν ανέχεται την μυρωδιά της κολόνιας του συζύγου και έχει γίνει πολύ περίεργη με το φαγητό.

«Όταν το μάθαμε, αρχίσαμε να κλαίμε με την πεθερά μου. Ήταν μεγάλο σοκ. Δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου. Η μητέρα μου, μου είχε πει πολλές φορές ότι στην οικογένειά τους υπήρχαν δίδυμα και από την πλευρά του παππού και από την πλευρά της γιαγιάς, αλλά δεν το είχε πάρει καθόλου σοβαρά», δήλωσε η Καλομοίρα στο περιοδικό ΟΚ στο οποίο και αποκάλυψε τα ευχάριστα νέα.

Οι πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης της -όπως συμβαίνει συνήθως- δεν έχουν υπάρξει και οι πιο εύκολες καθώς είναι φουλ σε έντονες ζαλάδες και ανακατοσούρες.

«Μένω στο σπίτι της πεθεράς μου γιατί έχω πολλές ζαλάδες και εμετούς. Εκείνη μου μαγειρεύει και με βοηθάει πολύ. Αισθάνομαι περίεργα γιατί όλες οι μυρωδιές με πειράζουν πολύ. Η πεθερά μου έχει πει στο Γιώργο να μη φοράει την κολόνια του γιατί η μυρωδιά με τρελαίνει. Επίσης έχω γίνει κουραστική με τα φαγητά! Μια μέρα θέλω μόνο μακαρόνια χωρίς τίποτα από πάνω, την επόμενη θέλω μόνο φρεσκοκομμένες πατάτες τηγανιτές με κέτσαπ και την επόμενη πατάτες φούρνου με φέτα από πάνω. Δεν ξέρω τι να πω, τους έχω τρελάνει όλους λίγο».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...