Από τα μέσα του 2011 το ελληνικό δημόσιο έχει σταματήσει να πληρώνει
τους Γερμανούς κατασκευαστές των υποβρυχίων τύπου 214 (που έγιναν γνωστά
ως υποβρύχια "που γέρνουν") και τους νέους ιδιοκτήτες των ναυπηγείων
Σκαραμαγκά που πλέον ελέγχονται από εταιρεία του Λιβανέζου Ισκαντάρ
Σαφά.
Κι αυτό διότι παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη εισπράξει σχεδόν 2,3 δισ.ευρώ(!) από το ελληνικό δημόσιο, οι Γερμανοί κατασκευαστές των υποβρυχίων (προηγούμενοι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων) και οι νέοι ιδιοκτήτες του Σκαραμαγκά δεν έχουν παραδώσει στο Πολεμικό ναυτικό παρά μόνο ένα από τα 4 σκάφη που είχαν παραγγελθεί το 2000 επί εποχής Άκη Τσοχατζόπουλου.
Κι αυτό διότι παρά το γεγονός ότι έχουν ήδη εισπράξει σχεδόν 2,3 δισ.ευρώ(!) από το ελληνικό δημόσιο, οι Γερμανοί κατασκευαστές των υποβρυχίων (προηγούμενοι ιδιοκτήτες των ναυπηγείων) και οι νέοι ιδιοκτήτες του Σκαραμαγκά δεν έχουν παραδώσει στο Πολεμικό ναυτικό παρά μόνο ένα από τα 4 σκάφη που είχαν παραγγελθεί το 2000 επί εποχής Άκη Τσοχατζόπουλου.