Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Π. Βλαντή: "Στον έρωτα χάνω τον εαυτό μου και μπαίνω στη σκιά του άλλου"

Η Παναγιώτα Βλαντή μίλησε στο περιοδικό "ΕΓΩ" για την ταμπέλα της μοιραίας γυναίκας, για την προσωπική της ζωή, για τους παράνομους έρωτες αλλά και για το πόσο πολύ γραπώνεται από μία σχέση!

Η ταλαντούχα ηθοποιός δήλωσε ότι της αρέσει η ταμπέλα της μοιραίας γυναίκας: "Μου αρέσει η ταμπέλα της μοιραίας γυναίκας! Θέλω να την έχω για καιρό. Όμως δεν ήθελα αποκλειστικά μόνο αυτή. Γι' αυτό αργότερα, υποδύθηκα το κορίτσι της διπλανής πόρτας ή ακόμα και την αδίστακτη γυναίκα."

Για την προσωπική της σχέση είπε: 
"Ζω εφτά χρόνια με τον Νίκο. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που δεν του αρέσει η δημοσιότητα. Είναι πολύ προσωπικά αυτά τα θέματα για να τα δημοσιοποιήσω."

Στο αν η ίδια η ίδια γραπώνεται από μία σχέση απάντησε: "Χάνω τον εαυτό μου και μπαίνω στη σκιά του άλλου. Δεν βγάζω το "εγώ" μπροστά. Μένω πίσω. Μου αρέσει ο άντρας να είναι ο αρχηγός, μου αρέσει να είναι μπροστά."

Τέλος για τους παράνομους έρωτες αποκάλυψε: "Έχουν απιστήσει σε μένα. Εγώ ποτέ. Ευτυχώς ήταν σε μικρή ηλικία και το ξεπέρασα. Είναι κατάρα ο παράνομος έρωτας. Όταν ερωτεύεσαι έναν άνθρωπο και είσαι μαζί του, πως είναι δυνατόν να σκέφτεσαι να πας με κάποιον άλλο; Έτσι το βλέπω. Στον έρωτα είμαι... μονοφαγού."


Διάβασε περισσότερα στο ΕΓΩ που κυκλοφορεί

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...