Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Μπέσυ Μάλφα: «Έχω υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο»!

Η Μπέσυ Μάλφα δηλώνει πώς οι Έλληνες δεν έχουν ξεπεράσει τα ταμπού τους και αποκαλύπτει πώς έχει υπάρξει ζευγάρι με ομοφυλόφιλο!  

«Οι Έλληνες δεν έχουν ξεπεράσει τα ταμπού τους. Και εγώ προσπάθησα να τα ξεπεράσω, η πραγματικότητα με τσάκισε. Ο μετανάστης αισθάνεται ότι τον έχουμε εκμεταλλευτεί και είναι πραγματικότητα» είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός. Και τόνισε όπως έχουμε ταμπού με τους μετανάστες έτσι έχουμε και με τους ομοφυλόφιλους.

«Έχω μεγαλώσει με ομοφυλόφιλους, λόγω της ιδιότητας μου ως χορεύτρια, έχω υπάρξει και ζευγάρι με ομοφυλόφιλο. Οι κολλητοί μου είναι ομοφυλόφιλοι. Είναι πολύ ανοιχτά πνεύματα, γιατί σε αυτούς δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός γυναίκας προς γυναίκα, ούτε η εξουσία του άνδρα πάνω στη γυναίκα» αποκάλυψε στο περιοδικό "Εγώ" η Μπέσυ Μάλφα!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...