Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Μαρκόπουλος: Ο Σαμαράς έχει τον πρώτο λόγο

Την προσπάθεια της ΝΔ, ως κυρίαρχου κόμματος της Κεντροδεξιάς, να περιορίσει τις απώλειες από τα δεξιά της και να αντιμετωπίσει «το βαλσαμωμένο πολιτικό λόγο και τις αγκυλωμένες αξίες» της Αριστεράς, διαμηνύει ότι θα στηρίξει ο ανεξάρτητος βουλευτής Κώστας Μαρκόπουλος. Με συνέντευξη στο tvxs.gr, και τον Βασίλη Κωστούλα, δηλώνει ότι ήδη ενημερώνεται και παρεμβαίνει, «χωρίς συγκεκριμένη ατζέντα», στην πολιτική ζύμωση εντός της ΝΔ και της ευρύτερης κεντροδεξιάς παράταξης. Ο ίδιος αξιώνει «ένα νέο '74», αυτοπροσδιορίζεται ως «φιλελεύθερα κοινωνιστής». 

Είπε στο tvxs.gr
  • Για τον Καμμένο: Έκανε θεσμό την επιβράβευση του λαϊκισμού
  • Για τον Ζώη: Διαφέρουμε, εγώ επενδύω στην πολιτική σταθερότητα
  • Για τον ΣΥΡΙΖΑ: Κρυφοχαίρεται όσο η ΧΑ απομυζά τη φθορά της ΝΔ
Γιατί εγκαταλείψατε τους Ανεξάρτητους Έλληνες;

Αποχώρησα αφού έκανα ακούραστες και ειλικρινείς προσπάθειες να συμβάλλω στην δημιουργία οργανωμένου κόμματος, με σοβαρές και εφαρμόσιμες προτάσεις για εθνική επανεκκίνηση εντός του ευρώ. Έτσι ξεκινήσαμε, αλλά προοδευτικά έγινε θεσμός η αφερεγγυότητα, η ομαδοποίηση και η επιβράβευση του λαϊκισμού. Υπήρξε παρεκτροπή από τις αρχές είτε με την ανιστόρητη πρόταση για το δολάριο είτε με την σαφή προσκόλληση στο ΣΥΡΙΖΑ και λεκτικά και μεθοδολογικά. Αποκορύφωμα της επιπολαιότητας ήταν η εμπλοκή του Προέδρου της Δημοκρατίας στις κομματικές επιδιώξεις. Η αποχώρησή μου ήταν ζήτημα αυτοσεβασμού, και της επαλήθευσης όσων πρεσβεύω πολλά χρόνια τώρα για το ήθος, την αξιοπιστία των πολιτικών αλλά και τις πεποιθήσεις μου για την χώρα.

Στη συνέχεια ήταν σχεδόν σίγουρη η συμμετοχή σας στην Ελλήνων Πρωτοβουλία. Τι συνέβη; Αληθεύει ότι υπήρξε ζήτημα κατανομής ρόλων;

Οι πρωταγωνιστές αυτής της κίνησης, εξ` αρχής γνώριζαν τις απόψεις μου  που αφορούν την περίοδο που διανύουμε και δεν υπολόγιζαν ότι θα είμαι συνοδοιπόρος στο εγχείρημα τους. Αναρωτιέμαι γιατί τόσοι πολλοί πίστευαν το αντίθετο. Διαψεύδω απόλυτα τα περί ρόλων κ.λ.π. Επιλέγω συνειδητά τον πλέον δύσκολο δρόμο. Να είμαι ανεξάρτητος και να εκφράζω ελεύθερα τον εαυτό μου, σταθμίζοντας τις αποφάσεις μου για το μέλλον. Πέραν όμως αυτής της επιφανειακής «αποχής», στην ουσία είμαι σε επαφή με πάρα πολλά στελέχη ανά την Ελλάδα, που ανήκουν στον ευρύτερο χώρο της κεντροδεξιάς που όμως είναι αδρανοποιημένα  αλλά σε αναμονή ρόλου. Αυτονόητα και κυρίαρχα λαμβάνω υπ’ όψιν την γνώμη των πολιτών της Εύβοιας που με έστειλαν στην Βουλή.

Ποιες είναι σήμερα οι σχέσεις σας με τον Χρήστο Ζώη;

Με τον Χρήστο ποτέ δεν έχουμε φιλονικήσει παρά τα λεγόμενα περί του αντιθέτου. Τον τιμώ για την πολιτική του πορεία και για την ευτολμία που τον διακρίνει. Είναι προφανές ότι ερμηνεύουμε διαφορετικά την πολιτική του τόπου. Προσωπικά επενδύω στην πολιτική σταθερότητα.

Ο Πάνος Καμμένος έχει λόγο και ρόλο στην επόμενη μέρα;

Αυτή είναι ερώτηση για τον ίδιον.

Συζητάτε με τη ΝΔ;

Αν εννοείτε με συγκεκριμένη ατζέντα, όχι. Ανεξαρτήτως αυτού, πάντα συνομιλώ με πολιτικούς φίλους, συνοδοιπόρους επί δεκαετίες και συναδέλφους μου, ενημερώνομαι και παρεμβαίνω στην πολιτική ζύμωση που λαμβάνει χώρα και στο εσωτερικό της αλλά και στην ευρύτερη κεντροδεξιά παράταξη.

Η συνέντευξη Μαρκόπουλου ΕΔΩ
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...