Πριν από μερικά χρόνια και ενώ η κρίση σιγοέβραζε στην Ελλάδα και
ήταν έτοιμη να σκάσει, οι δρόμοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης είχαν
πλημμυρίσει από πολυτελή οχήματα, ενώ την ίδια ώρα η αγορά
αυτοκινήτων... δεν προλάβαινε τις παραγγελίες για Porsche Cayenne.
Ωστόσο όπως φαίνεται η κατάσταση άλλαξε αμέσως μετά τα πρώτα εμφανή σημάδια της οικονομικής κρίσης στην αγορά. Τα πολυτελή και δαπανηρά οχήματα σιγά σιγά αποσύρθηκαν από τους δρόμους, ενώ οι ιδιοκτήτες τους υποχρεώθηκαν να τα αποχωριστούν και μάλιστα να τα πουλήσουν σε πολύ χαμηλές τιμές.
Όπως αναφέρει και η εφημερίδα Δημοκρατία σε δημοσίευμα της μία Ferrari που αγοράστηκε 450.000 ευρώ πριν από λίγα χρόνια στη Θεσσαλονίκη κατέληξε έπειτα από μόλις 3.000 χιλιόμετρα στο ταμπλό να πωληθεί σε αγοραστή από το εξωτερικό αντί 150.000 ευρώ.
Cayenne, που καινούργια πωλούταν αντί 150.000 ευρώ, τώρα από δεύτερο χέρι τιμάται 40.000 ευρώ, ενώ ανάλογα με την παλαιότητα του μοντέλου μπορεί αν τη βρει και κάτω από 15.000 ευρώ.
Μάλιστα οι νέοι αγοραστές των μεταχειρισμένων πολυτελών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη προέρχονται κυρίως από Γερμανία, Γεωργία και Αζερμπαϊτζάν
Ωστόσο όπως φαίνεται η κατάσταση άλλαξε αμέσως μετά τα πρώτα εμφανή σημάδια της οικονομικής κρίσης στην αγορά. Τα πολυτελή και δαπανηρά οχήματα σιγά σιγά αποσύρθηκαν από τους δρόμους, ενώ οι ιδιοκτήτες τους υποχρεώθηκαν να τα αποχωριστούν και μάλιστα να τα πουλήσουν σε πολύ χαμηλές τιμές.
Όπως αναφέρει και η εφημερίδα Δημοκρατία σε δημοσίευμα της μία Ferrari που αγοράστηκε 450.000 ευρώ πριν από λίγα χρόνια στη Θεσσαλονίκη κατέληξε έπειτα από μόλις 3.000 χιλιόμετρα στο ταμπλό να πωληθεί σε αγοραστή από το εξωτερικό αντί 150.000 ευρώ.
Cayenne, που καινούργια πωλούταν αντί 150.000 ευρώ, τώρα από δεύτερο χέρι τιμάται 40.000 ευρώ, ενώ ανάλογα με την παλαιότητα του μοντέλου μπορεί αν τη βρει και κάτω από 15.000 ευρώ.
Μάλιστα οι νέοι αγοραστές των μεταχειρισμένων πολυτελών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη προέρχονται κυρίως από Γερμανία, Γεωργία και Αζερμπαϊτζάν