Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Ακούς ανθρωπάκο;

Τα ΖΟΡιλίκια που τραβούν οι ανεγκέφαλοι βλάκες που είχαν μάθει μέχρι σήμερα να κάνουν πορτρέτα ηλιθίων και να βάζουν τις γκόμενες να ασκούν τα...ποιητικά καθήκοντά τους με περισσή μαλακία, φάνηκαν με την απάντηση που έδωσε ο "Ζορό με το ξύλινο ξίφος" (Έτσι αποκαλούσαμε στην παιδική μας ηλικία τους ψευτόμαγκες)
Απαντήσεις σε βλάκες δεν δίνουμε αλλά θα κάνουμε μια εξαίρεση γιατί αυτές τις μέρες είναι δύσκολο πράγμα να γελάσεις. Και ευτυχώς που υπήρχαν οι... Ζορό (και οι συν αυτώ) για να ξεκαρδιζόμαστε στα γέλια.

Πανηλίθιε, στο blog μου, επιτρέπω την είσοδο στους πάντες και ειδικά σε σένα που προσφέρεις γέλιο. Εσύ αν έχεις τα... κότσια άσε να μπουν στο blog σου όσοι θέλουν να... αυτοκτονήσουν! Θα προσφέρεις κοινωνικό έργο αφού με τα γελοία γραφόμενα σου θα μειδιάσουν ή θα ξεκαρδιστούν

Μία - μία οι απαντήσεις:

Όμιλο φίλων ΔΕΝ έχω κάνει για κανένα. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Όμιλο φίλων έχει κάνει η φίλη σου που ηδονίζεται μέσα από τα like  στο facebook !

Αν δεν ήσουν Βλάκας με περικεφαλαία θα καταλάβαινες ότι ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, όπως κάθε πολίτης να υποστηρίζει και ΕΝΑ και ΔΥΟ και ΤΡΕΙΣ υποψήφιους. Βλάκες σαν και σένα και τους φίλους της φίλης σου ΔΕΝ υποστηρίζω.

Και βέβαια έχω λόγο να υποστηρίζω κάποιους. Όπως και ΕΣΥ έχεις λόγο να τους βρίζεις....

Συμπεριφορές ΔΕΝ υποδεικνύω σε βλάκες (έχουν το ακαταλόγιστο) προειδοποιώ τις φίλες και τους φίλους του να προσέχουν γιατί έχω πολλά για την καμπούρα τους.

Τον τίτλο του ηλίθιου τον έχω αφήσει να τον κερδίσουν άλλοι και ΑΛΛΕΣ που μπέρδεψαν την βούρτσα με την ...

Μαθήματα ψυχανάλυσης προσφέρω ΔΩΡΕΑΝ σε άτομα που τα έχουν ανάγκη...

Εμένα με ενδιαφέρουν ΠΟΙΟΣ είναι υποψήφιος και με ποιό κόμμα πολιτεύεται και βεβαίως οι πρακτικές του (Ακόμα και των ... πολιτικών επιστημόνων). . Και επαναλαμβάνω Μακριά από τα δύο μεγάλα κόμματα και τους φασίστες (όπου και αν βρίσκονται)

Αν ήταν αδιάφορα τα γραφόμενα μου ΔΕΝ θα απαντούσες. Και όσο θα απαντάς (ακόμη και για ...λογαριασμό της φίλης σου) θα παίρνεις πληρωμένη ανταπάντηση.

Η αριστερά ΔΕΝ έχει ανάγκη από θολοκουλτουριάρηδες, Ζορό και Δον Κιχώτες. Αρκετά τους ανέχτηκε και τους πλήρωσε. Ακούς ανθρωπάκο;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...