Η επιμόρφωση, ο εμπλουτισμός της παιδαγωγικής σκευής μας, είναι απαραίτητη διαδικασία που επιβάλλεται από τις συνεχείς μεταβολές των συνθηκών που διέπουν τη σχολική πραγματικότητα.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά» πρόκειται να λάβουν χώρα επιμορφωτικές συναντήσεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όπου με βιωματικό τρόπο θα αναπτυχθούν οι ενότητες:
- Μαθησιακές δυσκολίες
- Διαφοροποιημένη διδασκαλία
- Κινηματογράφος και σχολείο
- Θεατρικό παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας
- Διαχείριση συγκρούσεων
- Σχολικός εκφοβισμός
- Τεχνικές δραματοποίησης –ηχοποίησης κειμένων και οπτικού υλικού
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- Εικόνα και γλώσσα
- Υλικός πολιτισμός και σχολική πραγματικότητα
- Εκπαιδευτικές διαδρομές –επαγγελματικές προοπτικές
- Χορορυθμική
- Burnout: επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών
- Μουσικοθεραπεία
Οι επιμορφωτικές συναντήσεις θα γίνονται περίπου 1 φορά ανά δεκαπενθήμερο στο Εσπερινό Γυμνάσιο Χαλκίδας (Μονής Ερίων, Χαλκίδα). Οι επιμορφωτικές αυτές δραστηριότητες είναι ανοικτές στον εκπαιδευτικό κόσμο της περιοχής όπου διεξάγονται, ενώ στο τέλος του κύκλου των επιμορφώσεων θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Οι ημερομηνίες διεξαγωγής είναι οι παρακάτω:
- Δευτέρα 24/2/2014
- Πέμπτη 6/3/2014
- Δευτέρα 24/3/2014
- Δευτέρα 7/4/2014
- Δευτέρα 5/5/2014
Η πρώτη επιμορφωτική συνάντηση ξεκινά την Δευτέρα 24/2 και ώρα 15:30 στο Εσπερινό Γυμνάσιο Χαλκίδας (Μονής Ερίων, Χαλκίδα).
Οι θεματικές ενότητες της πρώτης αυτής συνάντησης είναι οι εξής:
Γκονέλα Ελένη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ (Γενικής και Ειδικής Αγωγής) ε.τ. και Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος
Γκονέλα Ελένη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ (Γενικής και Ειδικής Αγωγής) ε.τ. και Επιστημονική Συνεργάτιδα του Προγράμματος
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠ) και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ/Υ). Τρόποι αντιμετώπισης από τον εκπαιδευτικό της τυπικής τάξης. Μελέτη περίπτωσης. Υλικό εργασίας σε ομάδες.
Κυπραίου Αρετή, Συμβουλευτική Ψυχολόγος Μ.Sc. Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων Μ.ed.Η Συναισθηματική Αγωγή στο χώρο του Σχολείου: Σπουδαιότητα και Τεχνικές Εκμάθησης Διαχείρισης των Συναισθημάτων των Μαθητών.
Κυπραίου Αρετή, Συμβουλευτική Ψυχολόγος Μ.Sc. Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων Μ.ed.Η Συναισθηματική Αγωγή στο χώρο του Σχολείου: Σπουδαιότητα και Τεχνικές Εκμάθησης Διαχείρισης των Συναισθημάτων των Μαθητών.