Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Αναγνωστάκης προς ΣΥΡΙΖΑ: Ενημερωθείτε καλύτερα πριν αναφερθείτε στις θέσεις μου


Σκληρή απάντηση στην  ανακοίνωση του  ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ της Τ.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ δίνει ο Δημήτρης Αναγνωστάκης της ΔΗΜΑΡ για την υποβάθμιση του ΤΕΙ Χαλκίδας. 

Διαβάστε την:

"Αφού ευχαριστήσω τους φίλους του  ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Τ.Ε. ΧΑΛΚΙΔΑΣ, για την ιδιαίτερη αναφορά στο πρόσωπό μου, στην τελευταία ανακοίνωσή τους, και θέλοντας να μετριάσω την αγωνία τους, σχετικά με τη θέση μου για το Σχέδιο "ΑΘΗΝΑ" και την υποβάθμιση του ΤΕΙ Χαλκίδας, τους προτρέπω να ανατρέξουν στο Δελτίο Τύπου, που εκδόθηκε την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου και περιέχει δήλωση - τοποθέτησή μου. Εξάλλου το Δελτίο Τύπου είναι αναρτημένο σε όλες τις τοπικές ηλεκτρονικές εφημερίδες και blogs. Είμαι σίγουρος για την απουσία κακών προθέσεων και η "στοχοποίηση" έγινε απλά από πλημμελή ενημέρωση. Ελπίζω την επόμενη φορά να επιδειχθεί μεγαλύτερη προσοχή και σύνεση".

(Το τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ έστειλε την ανακοίνωσή του στο blog  μας γι΄ αυτό και δεν δημοσιεύτηκε. Ίσως οι εκπαιδευτικοί του ΣΥΡΙΖΑ να μην είναι (και εδώ) ενημερωμένοι για τα ηλεκτρονικά μέσα της Χαλκίδας. Για περισσότερες πληροφορίες ας ρωτήσουν τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ κ. Αποστόλου)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...