Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Μυταράς: «Με τσάκισε ηθικά» η διαγραφή από την Ακαδημία Αθηνών


Το αυστηρό καταστατικό της Ακαδημίας Αθηνών, δημιούργησε ηθικής τάξεως πρόβλημα με τη διαγραφή τού Δημήτρη Μυταρά, από τακτικό μέλος της, όταν εκείνος αρρώστησε αντί να του παρασταθεί. Η είδηση έγινε γνωστή σήμερα, ύστερα από δημοσίευμα ημερήσιας εφημερίδας.

«Η απόφαση της Συγκλήτου να τεθώ στα μη ενεργά μέλη της, μου κοινοποιήθηκε στις 18/5/2010, δύο χρόνια αφότου είχα εκλεγεί και ενώ είχε προηγηθεί επιστολή μου με την οποία γνωστοποιούσα την ασθένειά μου -οπτική νευροπάθεια- που με ανάγκαζε να μπαινοβγαίνω στα νοσοκομεία. Ακολούθησαν κι άλλες επιστολές με τις ιατρικές γνωματεύσεις της πάθησής μου από τη Σουηδία» ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ζωγράφος Δημήτρης Μυταράς.

Η ασθένειά του εμφανίστηκε ταυτόχρονα με την εκλογή του, το 2008.

«Έλειψα περισσότερο από έναν χρόνο, δεν μπορούσα για λόγους υγείας να παραστώ στην Ολομέλεια και σύμφωνα με το καταστατικό της Ακαδημίας Αθηνών, η απουσία πάνω από έναν χρόνο άνευ αδείας, θεωρείται παραίτηση» είπε εκφράζοντας την πικρία του ο Δημήτρης Μυταράς.

«Αρρώστησα από μια ασθένεια που σύμφωνα με τους γιατρούς, απαιτεί τις περισσότερες φορές, τέσσερα χρόνια για να θεραπευτεί. Τώρα η όρασή μου έχει βελτιωθεί, αλλά η διαγραφή μου με τσάκισε ηθικά».

Από την πλευρά της Ακαδημίας Αθηνών, δεν έχει εκδοθεί ανακοίνωση έως στιγμής για το θέμα.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι σύμφωνα με το άρθρο 31 του νόμου 4398/1929 της Ακαδημίας, «διατηρεί τον τίτλο του τακτικού μέλους αλλά θεωρείται ως τακτικό μέλος παραιτηθέν της έδρας».

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...