Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Αναγνωστάκης: Επιθυμία μου να ΜΗΝ ταυτιστώ με όλους εκείνους που βρήκαν αφορμή να επιτεθούν στο κόμμα μας

Ο Δημήτρης Αναγνωστάκης με επιστολή του σχετικά με το θέμα της Βούλας Παπαχρήστου και της ανάρτησής του στη προσωπική του σελίδα στο Facebook, διευκρινίζει:

"Σε σχέση με την τελευταία ανάρτησή μου στο fb έλω να διευκρινίσω οτι οι φράσεις μου : Δεν λειτουργώ πολιτικάντικα. Δεν λειτουργώ μικρόψυχα.", εκφράζουν, η μεν πρώτη πρόταση την επιθυμία μου να ΜΗΝ ταυτιστώ με όλους εκείνους που βρήκαν αφορμή να επιτεθούν στο κόμμα μας, με μία δήθεν κοινωνική ευαισθησία προς το πρόσωπο της συγκεκριμένης αθλήτριας.

Η δεύτερη πρόταση αναδεικνύει τη διάθεσή μου να αντιμετωπιστεί με μεγαλοψυχία η προσπάθεια που έχει καταβληθεί από μέρους της ώστε να φτάσει στο επίπεδο συμμετοχής στην Ολυμπιάδα.

Η ανάρτηση στην προσωπική μου σελίδα και όχι η έκδοση Δελτίου Τύπου έχει να κάνει με μια καθαρά προσωπική εκτίμηση και δεν είναι μια πολιτική διαφοροποίηση".

Σ.Σ. Απλά υπενθυμίζουμε ότι η ΔΗΜΑΡ ήταν το ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ που ζήτησε να μην μετέχει της Ολυμπιακής Ομάδας η Βούλα Παπαχρήστου.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Παπαχρήστου προκαλεί ... παρενέργειες στη ΔΗΜΑΡ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...