Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

O Γιώργος Σαμπάνης live στο Estrella beach bar

O Γιώργος Σαμπάνης θα εμφανιστεί και θα τραγουδήσει live  στο Estrella beach bar. στην παραλία Πολιτικών το Σάββατο 22 Ιουνίου.

Ο Γιώργος Σαμπάνης θεωρεί τον εαυτό του τυχερό, αφού τραγουδάει αυτά που του αρέσουν.

«Έχω μάθει να παλεύω πολύ γι’ αυτά τα οποία πιστεύω, δεν τα παρατάω εύκολα. Μουσικά είμαι τυχερός, δεν έχω κάνει κάτι ποτέ που δεν με εκπροσωπούσε. Το προσπάθησα όμως, πολύ χωρίς να είναι εύκολο. Ίσως επειδή γράφω εγώ τα τραγούδια μου, δεν έχω βρεθεί στη θέση που έχουν βρεθεί τραγουδιστές , οι οποίοι αναγκάζονται κάποιες φορές να πουν τραγούδια που δεν θέλουν», δήλωσε ο Γιώργος Σαμπάνης στο Εγώ και συνέχισε:

«Μου αρέσει πάρα πολύ η εποχή που ζούμε, γιατί είναι ιδιαίτερα δύσκολη και στα δύσκολα φαίνονται οι πρωταθλητές. Μιλάμε συχνά για κρίση, αλλά αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Παλαιότερα τα νυχτερινά μαγαζιά χωρούσαν 500 άτομα και δούλευαν τέσσερις φορές την εβδομάδα. Τώρα χωρούν 1.500 άτομα και δουλεύουν δυο φορές την εβδομάδα. Αναλογικά δεν έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα».


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...