Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

H ξεφτίλα του ελληνικού Δημόσιου στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο από ένα Ευβοιώτη

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
H ξεφτίλα του ελληνικού Δημόσιου που ταλαιπωρεί χωρίς λόγο τους πολίτες θα φτάσει μέχρι και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, από τον Ευβοιώτη πλοίαρχο του Εμπορικού Ναυτικού Γιάννη Μπούρικα που γεννήθηκε στη Χιλιαδού και μένει στη Γερμανία.
 
Ο ϊδιος με γλαφυρό τρόπο, περιγ΄ραφει την περιπέτεια του στην Εύβοια και την ταλαιωπωρία του από τις Δημόσιες Υπηρεσίες και κατονομάζει δύο υπαλλήλους στους οποίους κάνει και αγωγή.
 
Η επιστολή - καταπέλτης δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ του Σαββατοκύριακου (23-24 Ιουλίου) και σας την μεταφέρω αυτούσια:
 
"Είμαι πλοίαρχος Ε.Ν. και αυτή τη στιγμή σας γράφω από τη Χιλή, όπου βρίσκομαι εργαζόμενος στο πλοίο «ΑΛΑΣΚΑ» της εταιρείας TSAKOS COLUMBIA S.A. (συμφερόντων του καπετάνιου Παναγιώτη Τσάκου). 
 
Διαβάζω την εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» για πάνω από 25 χρόνια. Γεννήθηκα στη Χιλιαδού Ευβοίας (τωρινός Δήμος Διρφύων - Μεσσαπίων) και επισκέπτομαι την Ελλάδα τουλάχιστον 2 μήνες τον χρόνο. Είμαι κάτοικος Γερμανίας και μένω στη διεύθυνση Poetenweg 82, Bielefeld, Germany. Από μικρό παιδί εργάζομαι στα πλοία, έχω συνολική υπηρεσία περίπου 17 χρόνια (καθαρή υπηρεσία) και από το 1988 δηλώνω στην εφορία τα εισοδήματά μου χωρίς να αποκρύψω ποτέ ούτε ένα ευρώ. 
 
Ο λόγος της επιστολής μου είναι η απαράδεκτη συμπεριφορά του Δημοσίου απέναντί μου και απέναντι στη σύζυγό μου, κατά την τελευταία επίσκεψή μας στην πατρίδα. Στις 20 Απριλίου 2011, έπειτα από ένα σαφάρι μαζέματος χαρτιών που μου ζητήθηκαν από τον δήμο, και μετά την αμέριστη βοήθεια από την πρεσβεία της Βραζιλίας, παντρεύτηκα με πολιτικό γάμο στον Δήμο Διρφύων (η σύζυγός μου είναι από τη Βραζιλία). Το σαφάρι αυτό κράτησε περίπου 40 μέρες, επειδή κάποιοι υπάλληλοι του δήμου δεν γνώριζαν τη δουλειά τους. 
 
Στις 28 Απριλίου κατέθεσα τα χαρτιά του γάμου στον νεοσύστατο Δήμο Διρφύων - Μεσσαπίων, για να πάρει η γυναίκα μου άδεια παραμονής στην Ελλάδα. Από τις 28 Απριλίου που κατέθεσα όλα τα χαρτιά που μου ζητήθηκαν περιμένοντας να εκδοθεί η άδεια παραμονής, τα χαρτιά ήταν στον δήμο για 75 (!!!) μέρες χωρίς η υπεύθυνη υπάλληλος (κ. Τζαβάρα) να τα προωθήσει στην Περιφέρεια Αν. Στερεάς, στο σχετικό γραφείο το οποίο βρίσκεται στη Χαλκίδα και το οποίο απέχει 20 (!!!) χιλιόμετρα από τον Δήμο Διρφύων - Μεσσαπίων! Επειτα από προσφυγή μου σε δικηγόρο, αποφάσισαν να στείλουν τα χαρτιά στο γραφείο της Χαλκίδας στις 12 Ιουλίου 2011. 
 
Εγώ, όλο αυτό το διάστημα περίμενα χωρίς να γνωρίζω την εξέλιξη του θέματος, δεχόμενος καθημερινώς πιέσεις από την εταιρεία μου να μπαρκάρω. 
 
Εφυγα από την Ελλάδα και επέβην στο πλοίο στις 10 Ιουλίου, αφήνοντας τη σύζυγό μου στην Ελλάδα να περιμένει την έκδοση της άδειας παραμονής, γιατί αν δεν την έπαιρνε δεν μπορούσε να επιστρέψει στην Ε.Ε. χωρίς επώδυνες κυρώσεις (η σύζυγός μου μιλάει ελάχιστα ελληνικά...)
Πριν φύγω, επισκέφθηκα το υπεύθυνο για την έκδοση της άδειας παραμονής της συζύγου μου γραφείο στη Χαλκίδα και μίλησα με την προϊσταμένη (κ. Λαδερού) η οποία μου υποσχέθηκε ότι αν πάρει τα χαρτιά από τον δήμο, σε μια βδομάδα θα εξέδιδε την άδεια παραμονής. 
 
Σήμερα η σύζυγός μου επισκέφθηκε το γραφείο αυτό για να ρωτήσει σχετικά και η προϊσταμένη της απάντησε ότι επειδή η αρμόδια υπάλληλος λείπει σε άδεια (!) η άδεια παραμονής θα καθυστερήσει ακόμα 20 τουλάχιστον μέρες! Είναι ντροπή η συμπεριφορά τους αυτή, και το άδικο σε όλη την υπόθεση είναι πως ανήκω σε μια τάξη εργαζομένων που γνωρίζετε πώς βγάζουμε το ψωμί μας, μακριά από την πατρίδα, μακριά από οικογένεια και σε πολύ αντίξοες συνθήκες... 
 
Ανήκω σε μια τάξη εργαζομένων που πιστεύω ότι έχω προσφέρει στην Ελλάδα όλα αυτά τα χρόνια, και η συμπεριφορά τους με εξοργίζει τόσο πολύ, και κανείς δεν τιμωρείται… Ηδη κινούμαι δικαστικά εναντίον των δύο αυτών υπαλλήλων ζητώντας την παραδειγματική τους τιμωρία και είμαι αποφασισμένος με κοινοποίηση στο υπουργείο Εσωτερικών να φτάσω μέχρι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να δικαιωθώ".
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...